5.☺️

887 33 3
                                    

A buszon Daniel arrébb állt köszönni az ismerőseinek tehát magamra maradtam.A korlátba kapaszkodva nem vártam semmit még jobban csak hogy végre megérkezzünk és oda adhassam Annának a reggelijét.

Miután leszáltunk egyenesen futni kezdtem a bejárathoz.

- hé, most meg miért futsz? - ordibált utánnam Daniel.

Hideg van..De ez most a legkisebb gondom.

Nem válaszoltam csak futottam ahogy bírtam.A suli előtt lassítottam a tempón és be mentem.

Tényleg nagyon korán lehet ha csak pár diák van bent..

A folyosón sétálva szemeimmel szaporán kerestem a "Diáktanács" feliratot az ajtókon,majd megtaláltam.Vettem egy nagy levegőt és bekopogtam,de az ajtó nem nyílt.

Basszus..

Magam mögűl léptek viszhangját lehetett hallani, majd megfordultam hogy mégis ki lehet az.

- Manóó! - rohant felém Anna majd megölelt.
- azthittem otthon vagy! Óh,olyan kis hideg vagy! - mondta a lány majd szorosabban magához húzott.

- ez a tiéd! - mondtam majd a lány felé nyújtottam a friss,egyben még meleg zacskójú Croissant.

- köszönöm! - mondta majd közelebb hajolt hozzám,mire lehunytam szemeim várva a csókot,de ekkor a lány egy apró puszit hintett az arcomra,majd elhajolt.

Na baszki

- te miért nem csókolsz meg soha? Mindig én adok! - mondta Anna majd össze fonta kezeit.

Körül néztem a folyosón,hogy tiszta e a terep,majd közelebb léptem a lányhoz,megkapaszkodtam a karjaiban,és megcsókoltam.Mikor elváltunk egymástól a lány elmosolyodott.

- még! - mondta halkan Anna.

- ti micsináltok itt?

A hang hallatán mind a ketten felrezzentünk.A folyosón Amanda sétált felénk,majd megált elöttünk.

- Amandaa,a frászt hoztad rám! - mondtam mire a lány felnevetett.

- de cukin áll az egyenruha! - mondta Amanda majd végigmért.

- Hanna!bazdmeg! Harisnya! - a szavak hallatán Amandával egyszerre nevettünk fel.

Terv:kipipálva✔️

- majd ha szépen felírlak ne nevess majd! -mondta dicsekedve Anna majd belém karolt.

- Anna elmehetsz, végeztünk! - jelent meg a diáktanács további tagjai.

- rendbenn! - mondta Anna majd magával húzott a folyosón,majd kimentünk a suliból.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now