Másnap nem beszéltünk a tegnap történtekről. Tudtam hogy nem lenne könnyű a családjáról beszélni ezért fel sem hoztam a témát.
- Nézd! - ült le mellém Anna kezét a háta mögé téve.
- Na mi az? - próbáltam a háta mögé pillantani de ficánkolni kezdett.
- Megmutatod? - mosolyogtam.- Csukd be a szemed - mosolygott ő is. Csak lehunytam szemeimet és várni kezdtem.
- Na? - hezitáltam.
- Kinyithatod - éreztem meg a kezemben egy kis szőrös valamit.
Amint láttam hogy a cicusunk az, kevesebb bundával és szalaggal a nyakán próbáltam nem el
nevetni magam.- Most mi aaz? - mosolygott.
- Akihez vitted a cicát, megbeszéltük hogy kicsit vágjon a szöréből de így most olyan mint egy gülü szemű patkány szalaggal a nyakában - nevettem fel.
- Most nem tetszik? - húzta össze szemöldökét.
- Dee, nagyon cuki - öleltem magamhoz a macskát.
- Akkor jó - csókolt meg.
- Remélem azért hamar vissza nő a szőre - filozofáltam.
- Nehéz rajtad kiigazodni - ült fel a pultra.
Ezt te mondod??!
- Éhes vagyok - terültem ki az ágyon hasamat fogva.
- Rendeljünk valamit? - feküdt mellém.
- Mennyünk inkább enni valamit - bújtam hozzá mire csiklandozni kezdett.
- Nem vagy te terhes hogy mindig ennél? - kuncogott.
- Nem tudtam hogy van fütyid - ültem rá kezeit lefogva mire felnevetett.
- Mit akarsz enni? - Kérdezte miközben próbált kibújni alólam.
- Nem tudom.. - gondolkodtam ell.
- Talán ehetnénk egy pizzát - kacsintottam rá ötletelve.- Biztos hogy nem, tegnap is azt ettünk - lökött le magáról mire lábbal az égnek hátra dőltem a kanapén.
- Így most olyan vagy, mint egy gombóc - ugrott rám.- Én tényleg éhes vagyok, szóval ha te nem akarsz jönni én elindultam - másztam ki alóla nagy nehezen.
- Oksi sziaa - integetett távirányítóval a kézben..
- Anna Baker ez most komoly? - néztem rá mire fejével billentett egyet.
Nekem sem kellett több a lábánál fogva húzni kezdtem le az ágyról, de valamiért meg sem mozdult.- Gyenge! - húzta magára a takarót.
- Hát jó.. Akkor én most megyek enni - bújtam bele a cipőmbe.
- Remélem majd bele futok egy jó kigyúrt paliba akinek ha szólok hogy éhes vagyok 5 tálca mekivel állít elém.. - húztam az agyát majd lassú lépteket véve az ajtóhoz indultam.
- Ja és remélem hogy.. - folytattam volna mikor is ajkait az enyémnek nyomta.- Hallgass már és mennyünk!! - suhant ell mellettem.
Csak egy önelégült mosollyal az arcomon beszálltam mellé az autóba és el is indultunk.
- Mit akarsz enni hercegnő? - Kérdezte miközben becsatoltam magam.
- Valami.. Sütit - gondolkodtam ell.
- Annyira mondtad azt a mekit hogy megkívántam.. - húzta le kissé az ablakot.
- A faszit? - húztam össze a szemöldököm mire Anna csak rám nézett mire mosolyomat vissza tartva elfordítottam a fejem.
- Tudtam amúgy - vártam a reakciójára. Perceken belül Anna kezét éreztem meg a combomon egyre feljebb tévedni.
- Mit csinálsz te idióta? - kaptam oda a fejem mire arcán egy halvány mosollyal megcsókolt.
- A vezetésre figyelj inkább na! - tettem vissza a kezét a váltóra.- Most elvitte a cica a nyelved? - mondta a magájét.
- Ell hát.. - kezdtem ell játszadozni az irattartójával.
- Annyira hülye vagy - puszilta meg az arcom.
Mondod te??
Miután kiszálltunk leültünk egy szabad asztalhoz.
- Mész te vagy mennyek én? - néztem rá mire fejével intett hogy most rajtam a sor. Miután felálltam úgy is maradtam.
- Mit hozhatok a hölgyeknek? - állt az asztalunkhoz egy magas, viszonylag nagy bicepszel rendelkező fiatal pasas mire csak Annára néztem aki szemét forgatva felált.
- Nem kösz, megoldjuk - fogta meg a kezem majd a pulthoz húzott.
- Ez most komoly Diaz? - nevetett fel.- Nem tudtam hogy tényleg dolgozik itt egy ilyen - kuncogtam én is.
- Jól van akkor - nézett szemeimbe mosolyogva.
- Mi az? - néztem rá értetlenül mire közelebb hajolt.
- Meg fognak látni minket te perverz - Toltam ell finoman mire egy gyors puszit hintett az arcomra.
- Ki mondta hogy megakarlak csókolni? - hümmögött mire kissé levállasztam.
- Valami gond van? - lépett hozzánk az imént férfi.
- Nem, nincs - húzott magához Anna mire a pasas bólintott párat majd elment.
- Anna Baker csak nem féltékeny? - bökdöstem a lány vállát mire szemét forgatva a pulthoz állt és kikérte a rendelésünket.
A későbbiekben autóba szálltunk és elindultunk.
- Azt hittem bent eszünk - néztem a becsomagolt menükre.
- Csak nem akartam a pasival egy légtérben enni - mondta szimplán mire felnevettem.
- Ez most komoly? - fagyott le egy pillanatra.- mi az? - Ijedtem meg kissé majd kezemet a lány combjára raktam.
- Maradj itt mindjárt jövök - parkolt le az autóval majd kiszállt.
Egy ideig értetlenül néztem Anna után, majd akkor láttam hogy az apja, James a házunk előtt all.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!