- Oh! Hé.. Őm.. - fordultam meg düllöngélve a nem kívánt férfi felé aki a fenekemhez tapadva billegette magát.
- Lekopnál kér..- kezdtem ell beszélni a látszólag idősebb kanhoz mikor Maya megjelent.- Öcsi sajt, ez a bige az enyém - karolt magához Maya mire pasas ajkait össze szorítva nézett Mayára tovább.
- Úgyhogy húzz el a bús picsába - nézett a férfira aki csak kezeit felemelve amilyen gyorsan csak tudott el tűnt.- Köszi - nevettem fel kissé.
- Hé, Maya hol voltál? - kapaszkodtam meg benne mire csak belém karolt és a pulthoz mentünk hogy kicsit leülhessünk.- Tudod, volt egy kis dolgom valakivel a mosdóban - mondta szimplán majd kikért két vodka narancsot.
Nem hinném hogy innom kéne többet hiszen már arra sem emlékszem hogy kerültünk ide a diszkóba mert eredetileg Maya lakásán buliztunk..
- És te? - mosolygott rám.
- Volt valakivel valami? - vonogatta a szemöldökét arcán egy széles mosollyal mire felkuncogtam majd fejemet rázva csak át vettem az italunkat.- Már vagy fél órája a pohárral csókolózom.. - mondtam szarkasztikusan majd meghúztam a pohár tartalmát majd a keserű íz miatt kezemet a szám elé téve megköszörültem a torkom kissé.
- Drágám több, mint három órája iszunk már - húzta meg ő is a poharat.
- De tényleg nem volt senkivel semmi? - kérdezett vissza megint.- Tényleg senkivel semmi - túrtam a kócos hajamba.
- Hogy bírod ki ezt? Én mindennap kanos vagyok, na de még részegen.. - csodálkozott el magán mire felnevettem.
Azt nem mondom hogy én nem vágyom Annára..
- Sziasztok hölgyek - lépett hozzánk Leo és egy fiú.
- Bemutatom nektek Zacket, a dj-t! - mutatott a mellette álló magas, tetovált fiúra.- Sziasztok - mosolygott ránk kedvesen.
- Maya vagyok szia - huppant le a székről a mi kis rózsaszín malackánk majd Zack felé nyújtotta kezét mosolyogva.
- Örvendek - mosolygott Mayára majd kezét fogtak.
- Hanna vagyok - nyújtottam én is a kezem a fiú felé aki mosolyogva össze fonta kezeinket majd közelebb hajolt az arcomhoz hogy puszit hinthessen rá.
Még arra sem volt időm hogy meglepődjek, így csak rutin szerüen én is az arcára nyomtam egy puszit köszönés képp.- Mennem kell, küldök nektek egy jó számot - mosolygott majd elindult a tömegen át.
- Szerintem be jössz neki - fordult felém Maya vigyorogva.
- Fejezd be - szálltam le én is a székről.
- Attól még hogy közvetlen,nem azt jelenti hogy akar is valamit nem? - néztem Mayára aki csak vissza húzott a tömegbe táncolni.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!