Előző részek tartalmából: 29.
Valójában,nem mondom
hogy nem esett jól..
De még mindig Annát szeretem.
Igaz is..Hol lehet eddig?Nathan sem jött vissza..
Csak nem..- A szentségit! Valaki menjen ki és nézze meg őket, és azonnal küldje vissza az osztályba mind a kettőjüket! Ha továbbá is kint maradnak lefognak maradni az órai anyagról aztán meg majd megy a hiszti ha a dolgozatban nem tudnak semmit!..
Nyomás! Valaki hozza be őket! - ordibált a tanárúr mire egyszercsak Nathan sétált be az ajtón.Na és Anna?..
Miközben mindenki arra figyelt ahogyan a tanár lecseszi Nathant, csörögni kezdett a telefonom amit azonnal ki is nyomtam.
Vajon ki hívhat ilyenkor?
Vissza kéne hívnom.. Kisétálni a teremből nem tudok csak úgy, ki kell kéredzkednem..- tanárúr! - kapálóztam.
- óh,egy önként jelentkező! Na de siessen, és hozza vissza sepercen belül Annát! - erre föláltam majd az ajtóban kapcsoltam hogy engem küldtek Annáért,pedig csak telefonálni akartam.
Mi?Mégis hol keressem.?
Én csak a mosdóba akartam kimenni..
Vajon miért nem jött vissza a terembe..?
Jól van?Gondolataimból kitérve a mosdóba vettem az irányt majd bezártam magam mögött az ajtót, és megnéztem hogy ki hívhatott.
Ezt valahogy éreztem!
Maya.
Fogtam a telefonom majd visszahívtam, de nem vette fel.
Most mégis mivan már!?
Miután újra vissza hívtam fölvette.
- Szia Hannám,mitcsinálsz?
- mitcsinálnék? Suliban vagyok mert ugyanis nem vagyok olyan naplopó mint te!
- persze persze,amúgy is, holnap megyek már!
- tegnap is ugyanezt mondtad,és mégsem mentél dolgozni!
- ja,most ezt nem a munkára értettem!Hozzád megyek holnap hogy megint tudj rám vigyázni!
- te tényleg hülye vagy,a szüleiddel laksz?Vagy csak ennyire nem számit a pénz?
- akkor holnap után,esküszöm hogy megyek!Na de megyek lezuhanyzok..
Ne zavarj többet a naplobásom alatt!
Légy jó,bébiszitter!Lerakta..Remek.
Hogy ez mekkora idióta!
Ha a lustaság fájna ő ordítana! Ha át is jön,el kell magyaráznom neki hogy a pénz igenis fontos 18 évesen! És persze nem tud egész életében kölcsönökből élni és a szülei nyakán!..Mikor a kilincsért nyúltam hogy kimehessek, valaki a válamnál fogva megállított.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!