5.kötet

426 21 1
                                    

Miután megreggeliztünk a szobámhoz indultam. Azonban útközben Daniellel futottam össze akinek igazán örültem.

- Szia tökmag,milyen volt a tegnapi csajos este? - kérdezte nyújtozkodva Daniel.

- Sziamia - mosolyogtam rá.
- Hát eltelt - zártam rövidre.
- Egyébként a cicus..

- Gyere, még alszik! - intett a fejével Daniel majd a szobájához indultunk.Mikor is az ajtónál álltunk meghallottam Anna hangját magam mögül mire földbe gyökerezett a lábam.

Ó istenem..

- Na gyere - nyitotta ki Daniel az ajtót végül bementünk azon.

Meglepő módon Daniel ágyában Emily szunyokált. Úgy aludt mint a bunda, még arra sem kelt fel hogy bementünk az ajtón.

Pedig az este a szobájába vittük fel..

- Itt a macsek.. - adta a kezembe a kis szörgombócot.

- Köszi hogy vigyáztál rá - néztem Danielre aki csak mosolyogva bólintott egyet.
- Majd a kiránduláson találkozunk - mondtam ásítva.

- Okés, szia tökmag! - köszönt Daniel majd elváltunk.

Mikor a szobámba értem a cicus kiugrott a kezemből majd a pizsoma nadrágom szárát kezdte ell marcangolni mire értetlenkedve vettem az vissza az ölembe.

- Éhes vagy igaz? - néztem a cicára majd kibontottam egy konzerv macska eledelt ami sikeresen elvágta az ujjamat.

Legyen ez a legkisebb gondom..

Miután letapasztottam az újdonsült sérülésemet
kicsi Hanna már jóllakottan szundított a szőnyegen.

6:35 van.. Készülődnöm kellene.. De mit vegyek fel?! Semmi ötletem sincs..
Na de sietnem kell!

Miután elkészültem a cicát a pulcsim zsebébe rejtettem ahol látszólag igazán jól szórakozott,néha néha fejét kidugta azonban amint a hallba értem már békésen szuszogott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután elkészültem a cicát a pulcsim zsebébe rejtettem ahol látszólag igazán jól szórakozott,néha néha fejét kidugta azonban amint a hallba értem már békésen szuszogott.

Ma ha minden igaz egy nyaralóhoz megyünk pecázni ami a tengerparttól elég messze lehet.. Szóval érzem hogy hosszú séta áll még előttünk..

A hallban várakozva a másnapos Emily,Jess és Yuzu társaságában punnyadtunk a fotelben és vártunk a többiekre.

- Úgy fáj a fejem.. - nyavajgott Emily.

- Ki mondta hogy igyál ilyen sokat? - néztem a lányra aki csak szemét forgatva rám nézett majd kiöltötte a nyelvét mire elmosolyodtam.

Hol vannak eddig a többiek? És Anna..? Alig vagyunk most 10-en..

- Hoztam kaját - ült le közénk Daniel kezében 3 ropival,üdítővel és egy kakaós csigával.

- Kérek belőle.. - nyúlt a ropiért Yuzu.

Amíg falatoztak a többiek a diáktanács is megérkezett Anna kíséretében mire a szívem egyre gyorsabban kezdett ell verni.

- Hali.. - lépett hozzánk Amanda kócosan.

- Amanda.. - néztem a lányra akinek ingje szanaszét állt,mellesleg a gombjai is hiányosan voltak begombolva.

Jaj te hülye lány.. Mire is képes az alkohol..

- Gyere segítek rajtad.. - álltam a lány elé aki fejét fogva felsóhajtott.

- Indulás! - kiáltott Müller tanár úr.

- Egy perc.. - motyogtam miközben megigazitottam Amanda ingjét.

- Hát veled meg mi történt? - nézett Daniel Amandára aki középső ujját villantva röviden tömören adott választ mire felnevettünk.

- Csajok indulunk! - figyeltem félre egy pillanatra mikor is Annával találkozott össze a tekintetünk.

Baszki

- Kész.. - igazitottam meg a Amanda haját majd belém karolt és végül szép lassan elindultunk.

Nehéz nap lesz a mai..


ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now