14.👀

1.6K 50 8
                                    

Amanda keltegetésére keltem reggel 6 órakkor.

- ébreedj,most szoltak hogy indulunk valami kirándulásra. - ez már a második alkalom hogy ő kelt fel.A lányok már készülödtek, én és Amanda még pizsiben lődörögtünk.

- joreggelt! - mondta Emily,aki a tükör elött igazgatta az egyenruháját.

- hogy mi? Mi mi mi? Kell az egyenruha?
- kérdeztem mire Amanda csak hevesen bologatott, felhúzott az ágyból,elköszöntünk és siettünk a szobánkba átöltözni.

Amint Amanda becsapta magunk mögött az ajtót,ledobtam mindent magamról,és siettem a bőröndömhöz az egyenruhámért.

Rövidke 10perc után elkészültünk, és rohantunk le.

Rövidke 10perc után elkészültünk, és rohantunk le

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hotel elött várakoztak a többiek.Úgy tűnik nem csak mi aludtunk ell.Mindenkin egyenruha volt. Még Derek gyerekes bandáján is.Ha ennyire fontosnak tartják az egyenruha viselést, ezer százalék hogy valami unalmas helyre megyünk,mint mondjuk egy múzeumba,vagy valami efélébe.
Amandaval leültünk Emilyékhez a fűbe.A szememmel Annat keresgéltem hevesen, végül megtaláltam.Egyértelmű hogy Derekkel volt.

- kértek reggelit? - nyujtott felénk egy-egy kakaós csigát Jess.

- köszönömm - mondtam és már gyömöszőltem is be a kakaós csigát.

- Csezdmeg ezt nem hiszem eelll!!! - rángatott meg Amanda.

- mi miért miabaaj? - néztem rá.

- hát ez! - mutatott a combomra.

- mibajod a husommal? - néztem rá értetlenül.

- TE NYOMI NINCS RAJTUNK HARISNYA,EZ EGYENLŐ A HALÁLLAL! !!NÉZZ KÖRBE MINDENKIN VAN CSAK RAJTUNK NINCS !!! - néztem rá,mire elnevettem magam, és Emilyék is. - N-NEM VICCES !! EZ A TE HIBÁD AMIÉRT ELALUDTÁL ÉS A NAGY SIETÉSBEN TELJESEN KIMENT A FEJEMBŐL !!! - mondta mérgesen a lány mire bevágtam a tipikus poker facet,mire ő is elnevette magát.

- jólvannmááá' több milliószor volt már ilyen velem hogy nem vettem föl harisnyát,valószinűleg elnézik nekünk. Amúgy is, a tanárbának nem jelent problémát az,hogy nincs alattunk harisnya szerintem. - mondtam mire Jess a szája elé tette a kezét és édes nevetésbe kezdtünk.

- jó most megkapod a büntetésed te kis perverz !! - mondta Amanda, kivette a kezemből a reggelimet,letepert és iszonyú csikizésbe kezdett.

- NE-NEMÁR HÁT MEGFULLADOK - Mondtam nevetve,mire forgolódni kezdtem hogy lelökjem magamról a lányt, de nem sikerült annyira elfáradtam.

- KIFÁRADTÁL MII? - mondta mire megcsiptem a vádliját és leszált rollam.

-AUUU!! - kiabálta ell magát a lány.

- K.O  én győztem,hahh! - mondtam Amandanak,mire csak felnevettünk.

- nagyon rég nevettem ilyen jót - mondta Jess nevetve és vissza adta a reggelim.

- lököttek! - mondta Emily nevetve és megrázta a fejjét.

Egy pillanatra körülnéztem hogy mi a helyzet a gyülekezővel,mire Annaval találkozott össze a tekintetünk.
Vajon minket nézett egész végig?talán oda kéne mennem hozzá?pedig Derekkel van..
Anna hamar elforditotta a fejjét, és tovább beszélgetett Derekkel.

- Hanna amugy nem fázol? Nem rohansz vissza te is a kabátodért? - kérdezte Amanda.

- Nem neem,nem fázom, nem kell kabát.

-Gyerekek indulás ! A lányok mennyenek a buszhoz, a fiúk meg jöjjenek utánnam! - ordítozott a diáktanács alelnöke.

- na gyertek gyermekeim - mondta Jess. - és megindultunk a buszhoz.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now