- Akkor én megyek is. Sziasztok! - Mondta Cameron majd megpuszilta anyát és elment.
- Na és mesélj Will, hogy mennek a dolgok? Suli? - kérdezte anya.
- Minden rendben van mondhatni,képzelje ell hogy megvan a jogsim is már!.. - hencegett Will.
- Will, ez fantasztikus! - mondta anya.
Rám sem hederít.
Halott ember vagyok.Tutti leordibálja majd a fejem otthon.. Nem kelett volna így lereagálnom az egész szituációt..
Ha anyu tényleg boldog Cameronnal akkor rendben van.Lehet hogy ő már túltudta tenni magát apán,csak én nem.
Mindegy is.. Csak szeretném hogy tudja hogy nekem mindennél fontosabb az hogy ő boldog legyen,és ha ő Cameronnal boldog akkor elfogadom.Csak hallgattam azt ahogyan beszélgetnek majd fölsóhajtottam.
Mindjárt bealszok..
Hogy tudnak ennyit fecsegni?
Aludni szeretnék..Fölkell készülnöm a holnapi Annával való beszélgetésre..
Ahj Annám.. Meddig fogjuk mi ezt elhúzni?
Mindegy is, Lesz ami lesz.- Nem megyünk lassan? - kérdezte Will.
- De, persze mehetünk. Látom Hanna is mindjárt elalszik. - mondta anya mire Will elmosolyodott.
Mielött elindultunk volna anya megált az egyik ismerősével beszélgetni amíg mi
kimentünk az étterem elé.- Nagyon finom az előétel! Annyiraa áhhhh..!!! - Ásított Will.
- Kicsit hideg van.. - mondtam.
- Sétáljunk..A mozgás majd felmelegít. - - Na gyere. - mondta Will majd átkarolt.
- Minden rendben? - nézett rám miközben sétáltunk.- Persze csak fura ez az egész összeköltözős dolog.. Na de hagyjuk is..
- Elhiszem hogy fura..
- Nézd a jó oldalát,hozzám bármikor költözhetsz! - mondta Will mosolyogva.- Zsír! - nevettem fel.
- Komolyan mondom, ha Cameronnal nem jönnének ki jól a dolgok,tudod jól hogy hozzám bármikor jöhetsz! De szerintem nem olyan rossz arc, ha anyukád szereti őt, rossz ember nem lehet..
- Meglehet.. - mondtam.
Míg sétálgattunk egyszercsak Will megált,mire én is megáltam.
- Mi? Mi az? - néztem Willre aki csak a szája elé tette a kezét majd felnevetett.
- Aztarohadt!Nézd már! - mutatott Will az elöttünk lévő épület tetejére amin rózsaszín ledfénnyel körül világított "STRIPPER BAR" Felirat állt.
- Aztakurv.. - mondtam mire Will maga mellé húzott majd kivette a telefonom a kezemből.
- SELFIE TIME! - mondta Will majd csináltunk egy rakat képet.
- Jó ez nagyon jó lett!Majd küld át! - mondta Will mire ennek következtében a telefon kijelzőjén megjelent Maya neve.
- Szia Maya, miujság?
- Szia kincsem!most végeztem, szóval akkor megyek is hozzád! Sietek!Puszi puszi!
- Rendben,sziaa! - mondtam majd befejeztük a hivást.
- Vajon egy stripper mennyit keres? - bámult be az ablakon Will.
- Jaj máár!De amúgy nemtudom,de az biztos hogy sokat! - mondtam.
- Hát az meglehet.. Na megyek Hannám mert már tényleg nagyon fáradt vagyok.Majd irok ha hazaértem! - ölelt át, majd elköszöntünk egymástól.
Felszeretném hívni Annát.. De már szerintem alszik.. Vagy lehet hogy mégsem.. Nemtudom..
Továbbá a telefont bámúlva haladtam el bár elött mire hirtelen elsötétült minden.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!