5.🎭

3.1K 93 3
                                    

...

Miután Derek elment nem sokkal rá Anna bealuadt  melettem.Amanda màr hamarabb elaludt,igy is elég fáradtnak tűnt..
Körübelül ugy reggel 10 óra van, és mi még mindig utazunk..
Óvatosan kimàsztam a két làny közül, és elindultam hàtra.
Sétàltam az ülésekköszt,mikor egy hideg és egyben kellemetlen érzés futott àt a hàtamon,ekkor magam mögé pillantottam,de mivel nem volt ott semmi,azért folytattam tovàbb a sétàt.

.. màr majdnem hogy a busz végében jàrtam,mikor meglàttam Dereket.Nem volt egyedül.Rajta kívűl 3 fiú volt ott.Nem mentem tovàbb,fordultam volna màr vissza mikor Derek odaszólt.

Derek:óóó cső Hanna,gyere màr ide egy kicsit! - fordultam vissza,mire a fiú intett a fejével hogy menjek oda.

Hanna:nem lehet.Mennem kell.. -nem tudtam mit mondani.. nem akartam oda menni hozzàjuk.Elidultam vissza fele mikor a többi fiú is elkezdte.

Connor:jajj,Hanna.Gyere màr ide.

Connor Azo 17y

John:Nem esszünk meg! Na gyere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

John:Nem esszünk meg! Na gyere.Vagyis annyira nem..

John Balston 16y

Connor:vagy de? - nevettek fel egyszerre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Connor:vagy de? - nevettek fel egyszerre.

Charlie:egyértelműen megesszük.Hisz miért màsért hívnànk ide?! - ujdonsült nevetésbe kezdtek.

Derek:jójó,fejezzétek mostmàr be.Nade gyere már ide.

Hanna:minek is? Àlltam meg.

Derek:na,csak gyere màr ide.Szívjunk el egy cigit.

Nem vàlaszoltam,csak elindultam vissza a Annàhoz és Amandàhoz.Még aligha hallodtam valamit Derekék beszédéből,de nem igen foglalkoztam vele. Mikor vissza mentem,csak Amanda volt ott.Mikor màr elindultam volna keresni,valaki magàhoz húzott hàtulról és àtkarolt.Aki egyértelműen Anna volt.

Anna:hallod hol voltàl? Azt hittem itthagysz. - kérdezte a làny mire elengedett és leült.

Hanna:csak sétàlni voltam.. - mondtam,és vissza lehuppatam a helyemre.

Anna:ahj,aludj inkàbb velem sétàlàs helyett! Naa,come on baby !
- mondta a làny mire csak felnevettem.De ne nevetelj mert kifut a tré!

Hanna: a bableves nem? De hülye vagy bazdmeg! - nevettem fel ismét,amire a làny is a sajàt hülyeségén.

Anna: jovanmààr,hogy a kislàbujjadon reggelre szarv nöljön! - kuncogott.
Nade gyere màr - biggyesztette le a szàljàt.

Hanna:jóó.- mondtam mire Anna lejjebb csúszott a széken,és az ablakfelé fordult. Vàrva hogy mikor is megyek oda mellé. Felàltam,és oda mentem hozzà majd én is lejebb csúsztam és àt karoltam a lànyt.Majd lehunytam a szemem.

...

Sziasztok!
Nincs sok időm részeket irni de attól függetlenül megpróbàlok mindig aktív lenni és részeket kirakni.( Ja,és naharagudjatok hogy így elcsussztam  résszel,de mint mondtam nincs sok időm♥️)

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now