- hmm, merek! - mondta határozottan Lisa.
- jó, 1 másodperced van arra hogy ide add a savanyú cukorkáid, és ha nem akkor megkérem Annát és Hannát és majd jól lerepítenek az ágyról míg én megeszem az édességed!
- ez háború!! - mondtam.
- keményits be Lisa! - bátorította Anna.
- héé, felezzünk inkább! - mondta Lisa reménykedve.
- legyen. - felelte Amanda és egy nagy marékkal ki vett Lisa cukrából,aztán maga mellé tette és boldogan enni kezdett.
- cukor tolvaj.. - mondta Lisa mérgesen mire felnevettünk.
- na szóval, felelsz vagy mersz? - kérdezte Lisa majd felém fordúlt.
- h-hogy mi? - akadtam ki..
Ha merek biztosan valami olyat mond amit nem szivesen tennék meg, de ha felelek lehet megúszom..
- felelek!- rendben.. - mondta Lisa majd kezeit vállaimra helyezte és mélyen a szemembe nézett.
Lehet rossz ötlet volt felelnem..
- szóval, C kosaras vagy vagy D? - kérdeze Lisa és rázni kezdett a vállamnál fogva.
Mindjárt össze hányom magam, túl sok csokit ettem..
- valójában tényleg D kosaras vagyok! - mondtam majd Lisa abba hagyta a szadizást és csak a melleimet bámulta.
- ez mégis hogy lehet? Én azthittem hogy C kosaras vagy.. - mondta siralmas hangon a lány.
- nemtudni hogy Hannának mitől van ekkora melle viszont én jövök!! - Mondta Anna.
- Lisa, felelsz vagy mersz? - kérdezte Anna a lánytól.- hé, de én már voltam! - mondta szúros tekintettel Lisa.
- nem baj, na felelsz vagy mersz?
- felelek! - mondta Lisa majd megforgatta szemeit és tétlenül Annára nézett aki csak mosolygott.
- jó,ha össze kellene házasodnod valakivel a szobából ki lenne az?
-hmm.. - mondta a lány és végig nézett rajtunk. - Amanda. - mondta határozottan.
- köszönöm!!! - mondta Amanda mire felnevettünk.
- héé, halkabban! - mondtam a sugtogva.
- Na, Anna felelsz vagy mersz? - mondta Lisa és Annára nézett. - kölcsön kenyér vissza jár! - mondta hencegve Lisa.
- felelek! - mondta durcás hangon a lány majd felsóhajtott.
- Anna!Kivel alszol ma este? 5 másodperc időt adok hogy válaszolj! - mondta Lisa.- jóó.. - mondta a lány majd elöször is Amandára nézett majd Lisára és végűl rám.
- Hanna lesz az akivel alszok! - mondta határozott hangon mire a lányok szája tátva maradt közdtük az enyém is.
Ez meglepett!..- mi? - kérdezte Lisa lefagyva.
- én azthittem hogy velem.. - mondta Amanda.
- nem,nem! Ti úgyis csak szét rúgdosnátok! Hanna pedig úgy alszik mint egy kisbaba, szóval vele sokkal jobb aludni! - mondta hencegve Anna.
Most ezt nem tudom hova tenni, csak azért szeretne ennyire velem aludni mert tényleg akar, vagy csak azért mert nem szeretné hogy a másik két lány szét rúgdossák?
- héé?? Mi ez mindenkinek ez a reakció? - rázta meg a lányokat mire felnevettünk.
- csalódtam! - mondta drámaian Lisa.
- figyu,mindjárt jövök.. - mondtam halkan.
- hova hova? - kérdezte Amanda.
- mosdóba.
Mondtam és egyúttal leszáltam az ágyról és az ajtóhoz mentem majd kinyitottam azt.Halkan becsuktam magam mögött és leindultam a lépcsőn, azonban valami zajt halottam lentről.
Mi a franc lehet ez?- várj.. - fogta meg valaki a vállam, majd ijedten megfordultam, és Jessel találtam szembe magam.
- te micsinálsz itt? És miért vagy csuromvizes!? - kérdeztem a lánytól.
- lent a fiúk.. - ekkor nagy trappolást lehetett hallani,majd a sötétben megjelentek a fiúk,egy vödörrel a kezükben.
Felsem fogtam hogy mi történik,eggyik pillanatról a másikra valami hideg és egyben nedves érzés öntött ell mire Jessel vissza szaladtunk a lépcsőn és külön váltunk. Én vissza szaladtam a szobánkhoz majd halkan becsuktam magam mögött az ajtót.
Ami fogadott fönt eléggé meglepett.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!