Előző rész tartalmábol: 10
Megkell keresnünk a fiut.Ne szórakozzuk ell az időt! - mondtam majd ell engedtem Anna kezét, és ell engedtem Willt.
- héé!! - mondta Will,és megfogta a kezem. - én nem engedem ell! - kacsintott ràm a fiu.Will... - mondtam jelezve a srácnak hogy most tényleg ne szorakozzunk,végtére is kiszöktünk este 5-en.Vissza kell érnünk mindannyian a szállásra, még mielött észreveszik hogy nem vagyunk ott.
Induljunk - mondta Anna.Nem volt nagyon meggyőző ez a ki jelentés,máskor ő az aki jobban tart a dolgoktol...
Tudatában van hogy mindannyiunknak ismeretlen a hely, és éjszaka van.Tulajdonképpen azt sem tudjuk hogy merre vagyunk arccal.Figyeljetek,Derekkel igazábol egy kicsit rá akartunk volna iljeszteni Annara.Egy régi lepuccant malomrol olvastunk ami erre fele van,lehet ott kéne keresnünk. - mondta Conor majd a vállamra támaszkodott és bámult a többiekre.
Tudod merre kell menni? - kérdezte Will,mire a srác elővette a telefonját és pötyögni kezdett.
És mi lenne ha felhivnánk Dereket? - vettem elő a mobilom.. - viszont nekem nincs meg a szàma..
Add ide be írom. - karolt hàtulrol àt a làny majd fejjét a vàllamra tette, és be irta Derek szàmàt.
Kicseng.. - mondta Anna majd elengedett és füléhez emelte a telefont.
Mindenki síri csendben figyelte Annat..
- Helo?... - szólt bele a làny.
- Anna? Hol vagytok?? - hallotuk meg Derek szokàsosan rekedt hangjàt.
- De,TE holvagy? Oda megyünk!
-igazàból, én màr rég a motelben vagyok, a sràcok rendeltek pizzat ... - Anna rà nyomta Derekre a telefont , majd rànk nézett.
Na hol van? - kérdezte Conor, és megint ràm tàmaszkodott de ezúttal már lelökten magamról mert csak idegesebb leszek tölle...
- szét basz az ideg, de Derek a motelben van.. - adta oda a lány a mobilom,majd megfogta a kezem és elindultunk egyenesen előre.
Várjatok már! - huzott vissza Conor amire felszisszentem.
Na azért szépen! - mondta Will majd mellém állt.
Mért mi lessz ha nem? Hah? - lökte meg Willt, mire automatikusan vissza lökte a fiut.
Conor álj már le baszki! - engedtem ell Anna kezét.
Ahj fogd már be be a pofád! - kiabált rám a fiú. - nem állt számdékomban, de fel pofoztam Conort mire a srác be lökött a bokorba.A lábaimat szét szurták a tüskék.. lehetséges nem kelett volna pizsiben utnak indulni..
én - én nem akartam!! - nyúljtotta a fiu a kezét, mire Will is utánnam nyúlt.
Huzzátok már ki az isten basszameg!! - Will ki huzott a Cserje bukorbol,nem történt ugy semmi komoly..
Várjál törpe álj meg egy kicsit - hajolt le a lábamhoz a lány
Mit találtál? - néztem hülyén a lányra pedig pontosan tudtam hogy a lábam szanszét lett szúrva.
Ahj tee - állt föl a lány majd szorosan magához ölelt..
Figyelj neharagudj én nem akartalak bántani - mondta Conor mire Will idegesen nézett rá.Nem válasszoltam hisz mindenem nagyon fájt,nem tudnám ezt a fájdalmat csak ugy egy "nem haragszom" - mmal le tudni..
Na gyere - mondta Will majd felemelt, és lassan a kivezető utat is megtaláltuk.
Nagyon fáradt voltam,míg sétáltunk oda sugtam Willnek hogy valószinüleg be fogok aludni,és hogy majd keltsen fel ha már nem bir ell.. ( 🥺😂)...
Sziasztok kedveseim!
Csak most végeztem evvel a résszel, tudom kicsit elhúzodott a sztori, neharagudjatok 🥺
de ittvan. 💗💗
Remélem tetszett, legyen nagyon szép napod baba és további jó olvasást! 💗✨
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!