Hajnalban fölkeltem mivel iszonyat rossz álmom volt.
Mennyi lehet az idő?
Felültem majd a telefonomért nyúltam.
5:34
Nem tudok már vissza aludni..
De legalább így hatra elkészülhetek és hétkor indulhatok is.Felkapcsoltam a villanyt majd kivettem a szekrényből az egyenruhámat és készülődni kezdtem.
Belesem merek gondolni abba, hogy mi lesz ma.. Most akkor Derek és Anna?.. Megint nézhetem azt ahogyan egésznap egymás szájába vannak? Pff..
Talán.. Remélhetek? Most hogy tegnap beszéltünk.. Olyan volt mint mind ezek előtt.. Olyan közvetlen..És jó.
De mindegy is.Fene egye.
Nem szabad Beleélnem magam.Mikor elkészültem lementem a lépcsőn.A kanapén ülve nézegettem az üzeneteimet mikor Cameron sétált ki a szobából anya kíséretében.
- Jó reggelt kicsim - mondta Anya.
Azthittem mar rég ébren van és kávézik erre hamarabb elkészültem mint ő..
- Szia Hanna - mondta Cameron.
- Hali.. - mondtam majd kivettem a hűtőből a jeges kávémat és a táskámba tettem.
Ez meg jól jöhet..
- Elfogok késni! - mondja anya majd a szobájába sietett.
- Ne aggódj,elviszlek drágám! - mondta Cameron majd anya után ment.
- Rendben szívem! - mondta anya.
Drágám?Szívem?
Úgy gondolom sosem árt ha hamarabb a suliban vagyok és nem kések ell egyszer az életben. Szóval indulok is..- Elmentem. - mondtam majd kimentem az ajtón.
Olyan fáradt vagyok..
A buszom is jöhetne már.. Francokat hogy nem tudtam kialudni magam..- Hannaa! - hallottam meg Will hangját mire felálltam.
- Sziaa,hát te? Nem az autóddal szoktál jönni menni? - kérdeztem mosolyogva.
- Nincs benzinem!Szóval én is mint az ingyen élők,buszra jutottam! - nevetett.
- Szóval azt mondod ingyen elő vagyok? - néztem rá mérgesen.
- amúgy eltörtem az autót! - nevetett fel.
- hogy mii? - nevettem ell magam.
- Igen, ez az igazság de menj mert itt a buszod a sztorit meg majd később elmesélem,légy jó! - tuszkolt fel a buszra Will.
Bénaság felső foka..
A buszon ülve megnéztem még hogy milyen óráim lesznek hogy feltudjak készülni mentálisan rá.
Szóval, Hétfő.. Hétfő.. Na meg is van:
Testnevelés
Pszichológia
Matek
Francia
KorrepetálásNa szuper.
Sóhajtottam egyet majd leszálltam a sulihoz közeli kisboltnál.
Nem vagyok éhes de.. Veszek Danielnek egy kakaós csigát had örüljön így hétfő reggel.
A boltba beérve eszembe jutott az ami a múltkor incidens ami itt történt.
A hideg is kiráz..
Gyorsan fizettem a boltban majd gondoltam egyet és a suli felé kezdtem ell sétálni mikor a járdára léptem hirtelen megcsapott a hideg szél mire össze húztam a kabátomat es tovább mentem.
Busszal kelett volna mennem..
- Hé, Hanna! - szaladt hozzám Yuzu és megölelt.
- Szia, akkor megyünk együtt? - kérdeztem mire hátra nézett egy pillanatra majd vissza rám.
- Még van egy kis dolgom,de majd bent találkozunk! - mondta majd intett egyet.
Most lerázott?
- Gyere Yuzu! - szólt egy középkorú hölgy Yuzunak.
Biztos az anyukája.
Bezzeg az én anyukám sose tud elvinni sehova se. Ők meg együtt töltik a reggelt is. Drága anyukám jó lenne ha rám is szakítanál egy kis időt!Mehetnénk együtt shoppingolni,vehetnénk fel csúnya öreges ruhákat,ehetnénk a legolcsóbb gyors kajáldában,vehetnénk egyforma karkötőt aztán a nap végen berúghatnánk és megnézhetnénk Britney videóját amelyben levágja a haját kopaszra és..- Csáo Hanna! - mosolygott rám Derek.
Távozz sátán!
- Mond csak, milyen volt a hétvégéd? Az a kínai fószer hamar becsúsztatta? Vagy esetleg ez volt az első alkalmad? - nézett rám mire kapcsoltam hogy rohadtul a suli előtt vagyunk már és bárki meghalhatja a hülyeségeit amiből könnyen pletykák lehetnek..
- Te mi a francról beszélsz? - néztem rá idegesen.
- Szóval azt szereted ha vékony a cerka? - mosolygott rám.
Pusztulj!
- Fogd be - mondtam rezzenéstelen arccal.
- Esetleg én is beszállhatok? - súgta a fülembe Derek, mire löktem rajta egyet.
- Ne mondj ilyen undorító dolgokat mert én.. - néztem rá.
- Megmutatod a bugyidat? - mosolygott az arcomba mire lekevertem neki egy pofont amit követően mindenki ránk nézett.
- Mi a frász folyik itt? - lépett hozzánk a diáktanács.
- Az,hogy Derek egy kibaszott perverz állat és nem hagy békén! - mondtam mire Derek kigubadt szemmel nézett vissza rám.
- Ő kefélt egy huszon évessel, az aki perverz itt, az nem én vagyok, hanem ő! - mondta Derek mire ismételten löktem rajta egyet majd a suli bejáratához indultam mikor Derek vissza rántott.
- Na hova hova? - ordibált rám.- Vegyél már vissza az arcodból! - mondtam idegesen.
- Mind a ketten azonnal gyertek az igazgatóiba! - mondta a diáktanács.
- Elvitte a cica a nyelvedet? Pedig olyan jól szórakoztunk! lotyó! - nevetett fel Derek.
- Tudod ki a lotyó! - mondtam mire megindultam Derek felé mikor vissza húztak.
- Hanna! - halottam meg Anna hangját.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!