17.

664 24 0
                                    

- jó lenne ha ezt a beszélgetést nem itt folytatnátok. - szólaltfel Anna váratlanúl,majd kezét a vállamra tette mire földbe gyökerezett a lábam.

Most mégis mi baja van?

- most mivan? - nézett rá Daniel mire Anna elővette a jegyzet füzetét.

- Leo Blake, ki kombolt ing,Lisa Aihara nincs rajtad a nyakkendőd, Daniel Freegard az iskola egyenruha fölső darabja nincsen rajtad, ami azért bizonyúl szabáj szegésnek mert egy szál ingben nem képviseled még az intézményt.Tehát az egyenruha minden darabjával ujonban viselésével hozzájárultok az intézmény képviseléséhez.Javaslom hogy mindannyian hozzátok helyre a megjelenéseteket.
Nos ennyi. - rakta ell a füzetét majd elment,azonban Leo megragadta.

- mibajod van? Amúgy is az ing magában megfojt, most miért baj ha kivan gombolva?! - emelte fel a hangját a fiú.

- mert szabájt szegsz evvel, ha nem adon le az igazgatónak engem vesz elő miattad, és persze társaid miatt! - vonúl el idegesen Anna.

- ez az egész akkora nagy hülyeség! Na én megyek.. - lépett le Leo.

- ez egy hárpia. - Mondta Daniel.

- én amúgy leszarom, többször is felírt már amióta a Diáktanács tagja,nagyon megváltozott! - ült fel a padra Lisa.

- amúgy.. - ültem fel Lisa mellé.
- azt úgy észrevettétek hogy nincs rajtam harisnya és nem vett elő ezért? Mi a fene?

- Hannaa de rossz vagy! Ejnye-Bejnye! Majd én megnevellek! - csapott rá a combomra Lisa.

- aauuuu!! De most komolyan,engem miért nem írt fel? Soha nem jelentem meg addig harisnyában..

Nem értem..

- nemtudom tökmag, viszont gyere vegyünk olyan sütit! - húzott le a padról a kezemnél fogva mire Lisa a másik oldalról belém karolt.

A büfénél várakozva elővettem a telefonomat, majd fölmentem a közösségi oldalakra szétnézni mire csörögni kezdett a telefonom amit egyből felvettem.

- haló? - szóltam bele.

- szia Hanna,megint a bátyjám telójáról hivlak!

Will.

- na mesélj miujság? Hogy hogy hívtál?

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now