Az udvaron álltunk és vártunk a tanárra mikor a telefonom csörögni kezdett. Mivel ismeretlen volt a szám kicsit hezitáltam majd fogadtam a hívást.
- Haló? - szóltam bele.
- Szia Hanna,Cameron vagyok.. Nos az a helyzet hogy haza kellene jönnöd mert... - Halkult el.
- Testnevelés órám lesz szóval nem tudom hogy el-e tudok kéredzkedni.. De mi a baj? Történt valami..?
- Az anyukád.. Kórházban van. - mondta Cameron mire azonnal letettem a telefont és megindultam vissza az öltözőbe.
Baszki.. Baszki.. Baszki!
Kérlek mond istenem hogy ez egy rossz vicc,egy rossz álom..- Hát te? Már megint késel? - Lépett hozzám váratlanul Anna és persze őt követően pár diák is besietett még az öltözőbe.
- Nem.. Mennem kell,kérlek szólj a tanárnak hogy haza mentem! - mondtam majd fölálltam a padról azonban Anna elém állt.
- Reggel is haza akartál menni,valami baj van? - nézett rám.
- Nem tudom.. Mennem kell! - mondtam majd fogtam a táskámat és megindultam mire Anna megfogta a kezem és rám nézett.
- Nem tudom hogy mi a baj,de menj majd én beszélek a tanárokkal..
Menj nyugodtan! - mondta Anna mire rámosolyogtam és kimentem az ajtón.Egészen a buszmegállóig siettem,mikor láttam hogy a buszsofőr a busz előtt lapátolja a havat,azaz csak próbálja lapátolni azt mivel jobbra-balra csúszkál ő maga is,ugyanis az egész utat ellepte a hó.
Nem hiszem ell..
Basszameg! Miért pont most?! Miért pont ma?!
Jó,semmi baj akkor szépen haza sietek!Továbbá megindultam haza felé, magam mögött hagyva az egész világot csak mentem és mentem amíg haza nem értem.
Igazán elhozhattam volna a kabátomat is! De a nagy sietésben még arról is megfeledkeztem.. Na sebaj!
Amikor haza értem,Cameron éppen telefonált,azonban mikor látta hogy haza értem letette és rám nézett.
- Mennyünk - mondta majd megindult kifelé amit követően útánna mentem.
Cameron kihozta az autót a garázsból majd intett hogy szálljak be,és már indultunk is.
- Mi történt anyával? - törtem meg a csendet miközben a kórházba tartottunk.
- Én dolgozni voltam.. Ő pedig otthon maradt mivel reggel sem érezte magát valami túl jól.Szédelgett.. Majd elájult.A postás tálalt rá.. A mentősök az ájulást étvágytalansággal magyarázták.. Máj nagyobbodást is találtak nála.. Még elkell végezniük pár vizsgálatot.. De bemehetünk majd hozzá..
- mondta Cameron elcsukló hangon.Nem szóltam semmit sem,fejemet az ablak felé fordítva töröltem le az épp lefolyó könny cseppeket,és vártam hogy megérkezzünk anyához.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!