19.

457 25 4
                                    

Másnap reggel a nagyihoz mentünk hogy elujságoljuk hogy Cameron megkérte anyát.

- Kérsz valamit Hannám? - nézett rám mama mire fejement megrázva sóhajtottam egyet.
- Na, egyél valamit! Enni kell, még fejlődésben van a szervezeted és igényli az ennivalót! - ült le mellém a nagyi.

- Anya,hagyd ha nem éhes.. - mondta anya.

- És neked bogaram hozhatok valamit? - fordúlt Leohoz aki mosolyogva hevesen bólogatni kezdett mire mama mutató ujjával jelezte hogy egy perc és jön.

- Apa hol van? - kérdezte Leo.

- Kint a kertben.. Gyomlálnak vagy micsoda.. - mondta anya miközben nyújtozkodott egyet azonban hirtelen a derekához kapott mire Leo felállt.

- Minden rendben Grace? - kérdezte Leo miközben segített leülni anyának.

- Hé anya.. Hol fáj? - guggoltam anya mellé.

- Áh, nyugalom minden rendben.. Amíg kirándulni lesztek  beiratkozott valami Yoga tanfolyamra ahol kicsit megmozgatom az ízületeimt és helyre jön ez.. Nem nagy dolog! - mosolygott anya mire csak Leoval összenéztünk.

- Jól van anya.. - mondtam egy biztató mosolyal az arcomon majd leültem mellé.

- Itt is vagyok! - jött vissza mama kezében egy tálca süteménnyel.

Pár óra múlva elérkezett a búcsú.Miután elköszöntünk a nagyiéktól autóba szálltunk és elmentünk vásárolni a kirándulásra.

- Nézd Hanna! - szólt Leo mire a hang után fordúltam majd felnevettem.
- Miért most nem áll jól? - kérdezte miközben egy női bikinit lengetett maga előtt.

- Jó elég na! - mentem oda hozzá nevetve. 

- Bikini is kell majd? - nézett rám anya.

- Nem tudom mert még nem mondták hogy hova megyünk.. De szerintem nem szükséges! - néztem Leora majd anyára.

- Akkor indulhatunk? - kérdezte Cameron.

- Mennyünk! - mondtuk egyszerre.

A kocsiban ülve elmerengtem azon hogy vajon mindent megvettünk-e.De ha valami hiányozna esetleg még hétfőn megvehetjük úgy is.

Továbbá lehunytam a szemeim majd elaludtam.


Sziasztok 🌺
Avval a kérdéssel jöttem felétek hogy a Wattpad hány részt enged publikálni? Mivel a könyvemben eddig 122 rész van,szóval nem tudom hogy körülbelül hány részt tudok még feltenni.. A válaszokat előre is köszönöm! 💞💞

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now