Az óra végén mindenki a maga dolgára ment, köztük én is.
Miután letettem a kabátomat az öltözőbe,vissza hívtam Mayát de nem vette fel...
Jó mindegy, majd ír, vagy hív..
Na de, ami most fontosabb
vajon milyen órám lesz most !?Továbbá az aulában bandukoltam hátha találkozom valamelyik osztálytársamal,
de nem volt olyan nagy szerencsém tehát
leültem a megszokott asztalhoz majd várni kezdtem.Hogy lefoglaljam magam, elő vettem a telefonom és gatyi facebookos mémek sorját lapozgattam.
Kis idő elteltével megtelt a körülöttem lévő hely ugyanis a többi diák befoglalta.Social anxiety 👋🏼
Mikor felakartam volna állni,az asztal másik végében lévő fekete hajú lány megszólitott mire vissza néztem rá.
- Hannának hívank igaz? Bocsi de tudnál segiteni a matekban? - nézett ràm mire csak bólintottam egyet.
Én meg a matek?Pff!
Miutàn leültem a làny mellé màr mutatta is a feladatot.
Megint.. Anna parfümjét érzem..
De nincs sehol. Lehet hogy csak ugyanoljan illatú kölnit használnak..- Egyébként Rose vagyok, együtt járunk kémiára! - mosolygott rám.
- Tudod, néha bealszom kémián de nézd, emlékszem rád! - mondtam mosolyogva.
Rose Kim
16y
Sosem ment a matek..
Mindig mástol kértem segitséget ha valameik feladat nem ment..
De nem éghetek be most!Ez tavalyi anyag csak megtudom oldani..!- Hmm.. - fordítottam magam felé Rose füzetét.
Passz.
- Nekedsem megy,mi? - nézett rám.
- Háát.. - néztem vissza rá bizonytalanúl mire csak felnevetett.
- Hé, tudod mit?Számold ki telefonon számológéppel! - mondtam mire már elő is vette a telefonját majd az asztal alá rejtette és már írni is kezdett.Probléma megoldva.
Most úgy érzem magam mint egy büszke anyuka, bár nem voltam valami baromi nagy segítség..- Figyu, egyébként milyen feladat ez? Mármint valami pótlás? Vagy..? - néztem rá mire szólásra nyitotta a száját azonban a várva várt emberünk megjelent.
- Ti mitcsináltok? Rose Kim! Kérem a telefonodat! Ki mondta hogy a beadandódat telefonnal kell kiszámolni? - ált neki Anna.
Én mondtam.
- Hanna! Te meg miért nem tudsz szólni? Elnézed azt ahogyan a társad így próbál jobb jegyet szerezni?! - nézett rám idegesen mire elmosolyodtam azért hamar el is kaptam a tekintetem.
Nevetnem kell.
De nem szabad, tudom tudom én kevertem őt a bajba..
De ki az a jó lelkű ember aki nem neveti ell magát ilyen helyzetben?- Had haljam! - Nézett Rosera aki csak maga elé bámúlt.
- Én mondtam neki. - mondtam közvetlenül. - Ha olyan nagy baj, az én fejemet kiabáld le ne az övét! - néztem rá mire megrázta a fejét.
Jaaj de egy hárpia tud lenni..
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!