Reggel korábban mentem dolgozni mivel a tegnapi nap folyamán szinte alig voltam bent. Meglepetésemre útközben megint csak összefutottam Daniellel.
- Hé, boldog karácsonyt! - öleletem magamhoz
- Jó reggelt - mosolygott rám miközben kihúzta füléből a füllhalgatót.
- Mi járatban? - kérdeztem.
- Titkos küldetést kell végrehajtanom - mosolygott.
- Mindent értek, nekem annyi lenne a feladatom hogy beessek a kávézóba - nyújtózkodtam.
- Jól van - ölelt magához.
- Kérsz egy kakaós csigát? - húzta ki a zsebéből a péksüteményt.- Voltál a kávézóban? - néztem a csomagolásra.
- Áh, igen csak beugrottam - vakarta tarkóját.
- Na de mennem kell - intett és már fel is szállt az éppen megérkező buszra.- Szia - integettem és benyitottam a kávézóba.
- Jó reggelt! - köszönt Petrick.
- Jó reggelt - mosolyogtam.
- Boldog karácsonyt! - lépett mellém arcán egy kedves mosollyal és megölelt.
- Boldog karácsonyt! - mosolyogtam.
- Hanna, tudnál segíteni? - figyeltem fel a mellettem elhaladó Grace nénire.
- Persze! - indultam meg utánna.
A bejárat előtt állva Grace a kezembe nyomott egy nagy lapátot, majd percek múltán megértettem hogy mit is szeretne.Miközben ellapátoltuk a havat a kávézó elől ismét csak feltünt a mellettem elhaladó Mercédesz. Kissé furcsáltam hogy ilyen korán bejött dolgozni hiszen még csak félhét volt, és nyolcra jár dolgozni csakúgy mint Jó magam.
- Mi annyira érdekes azon az autón? - nézett rám mosolyogva Grace.
- Esetleg ha egy úriember menj, kérd ell a számát! - mondta szinte arcán egy széles mosollyal. Őszintén majdnem elnevettem magam az "úriember" megnevezésen. Csak bólintottam párat.- Oké, akkor sietek! - indultam meg a kisállatbolthoz.
- Jó reggelt - köszöntem a pult mögött álló Angélának.- Szia! - nézett rám egy pillanatig majd tekintetét vissza vezette a kezében lévő újságra.
Az irodába érve megpillanthattam a széken szunyókáló szerelmemet. Fejét hátra döntve horkolt. Csak elmosolyodtam majd közelebb léptem hozzá. Az asztalán azok a papírok voltak amiket elméletileg Jennifer kitöltögetett, de mindenütt üres volt szinte.
Az én úriemberem mi?
Bár, ő nincs hozzá szokva a korán keléshez, így érthető hogy bealudt..
Mikor már menni készültem Angela kissé esélyesebben beszólt az irodába amit követően Anna egyből felebredt.
- Hogy haladsz? - Kérdezte a nő.
- Jól! - dünnyögte Anna.
- Szia - pusziltam meg.
- Nézd meg milyen sok munkám van! - Mutatott az asztalára.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!