Miután haza értem kibújtam a cipőmböl és először a szatyrokkal a konyhába majd a nappaliba mentem.
Mint ahogyan sejtettem, Anna is ott ült ölében a macskával a kanapén.
Szemünk egyből találkozott egymással, végül azzal szakítottam meg a szemezésünket hogy a spájzhoz sétáltam.- Hol voltál? - figyeltem fel a hanjgára.
- Sokáig nem voltál itthon.. - folytatta.- Csak Willel voltam vásárolni - ültem fel a pultra kezemben egy Joghurttal.
Anna csak bólintott párat majd ajkát harapdálva nézett tovább rám.
- Figyelj én nem akartalak reggel így megbántani.. - böktem ki.
- Tudod hogy nem tennék semmi olyat úgy, hogy ha tudom hogy az nem jó neked.. Szó..- folytattam volna.- Tudom Hanna.. - lépett közelebb.
- Csak annyit kérek, hogy egyenlőre a család témát ne hozzuk fel, jó? - fogta meg az arcom.- Annyira nehéz eset vagy.. - hajtottam hátra a fejem mire felnevetett.
- De komolyan.. - éreztem meg ahogyan kezeit derekamra helyezi és a nyakamba csókol.- Hova szeretnél menni még? - Kérdezte miközben ujjaival hajammal játszadozott.
- Nem tudom.. - hajoltam közelebb.
- Mit szeretnél? - mosolygott.
- Annaaaa! - szálltam le a pultról égő arccal mire Anna csak felnevetett.
- Szórakozól velem igaz? - vágtam be a durcit.- Igen, mert olyankor nagyon aranyos vagy - mondta szimplán mire csak hátra fordultam hogy felvegyük a szemkontaktust.
- Te most komolyan az én Joghurtomat eszed? - húztam fel a szemöldököm majd óriás lépteket véve hozzá siettem.
- Mond hogy "Á" - nézett rám.
- Jó mindegy nekem nem kell - fordultam sarkon mire Anna vissza rántott és megcsókolt.
- Tényleg nem kell? - mosolygott halványan.
- Nem.. - hajoltam közelebb. Mikor már centik választottak ell az ajkától elmosolyodtam és egy mozdulattal elvettem tőle a Joghurtot.
- Te Hanna! - lepődött meg majd arcán egy széles mosollyal magához ölelt.
Mikor már készültem vissza ölelni őt, éreztem ahogyan a vállamba harap mire titkon elmosolyodtam.
- Fájt? - Nézett rám.- Szerintem szexis volt - mosolyodtam ell mire Anna elpirult.
- Te most tényleg zavarba jöttél? - kuncogtam majd ujjaimmal nyomkodni kezdtem a lány arcát.- Hagyjmáár - csapott felém mire felnevettem.
- Nem vagy éhes? - váltottam témát, gondoltam nem kinzom tovább bármennyire is élvezem.
- Mit hoztál? - állt a hűtő elé kíváncsian.
- Hát nézd meg - dőltem ki a kanapéra majd játszani kezdtem a cicával.
- Hoztál Croissant?? - őrült akárcsak egy kisgyerek. Nem szóltam csak tovább simigattam a cicus fehér szőrét.
- Köszönöm.. - feküdt a hátamra majd a nyakamba csókolt. Lassan megfordultam mire Anna fejét mellkasomra hajtva felsóhajtott.- Mi az? - simogattam feje búbját.
- Csak maradjunk így még egy kicsit - bújt hozzám.
- Baj van? - figyeltem fel arra hogy vállai rázkodni kezdtek.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!