12.

716 34 2
                                    

- maradjunk együtt! Ugyis nemsokára megoldják.. - mondta Anna.

- ennyire csöves sulit hogy még az áram is elmegy.. Komolyan, ha nem lenne ki kéne találni! - idegeskedett John.

- úgy utálom a sötétet! - mondtam mire a vak sötétben valaki megérintette az arcom, aki csak is Anna lehetett.Majd mutató újját végig húzta az ajkamon és megcsókolt.

Eleinte megijedtem.Mert mások is vannak itt. A fiúk közvetlen melettem űlnek.Majd realizáltam hogy sötétség van és még mi is alig látjuk egymást, tehát nem láthatták.

- mi a rák volt ez a hang? - kérdezte John.
- bazdmeg Daniel ha ezt a hangot te adtad ki fejezd be!

- nem én voltam!

Minket hallottak.

Annával halkan fölnevettünk majd bekapcsoltuk a mibolunkon a vakut.
A telefon fénye bevilágította az aulát, majd a sötétségben láttuk hogy elöttünk áll Nathan.
Mivel váratlanúl bukkant elő,
ijetségemre elejtettem a telefonom.
Mikor főlvettem Anna kezéért nyúltam, de a hely üres volt.

Anna mondta hogy maradjunk együtt erre ő nincs itt..

Miez a kibaszott horror sztori??

- ez a gyerek mindenütt ott van??! Ez elég parás azért.. - mondta John..

- gyere velem! - ragadtam meg Danielt.

Még énsem tudom hogy hova megyünk.Hogy hol keressük Annát, de nem tetszik ez az egész.
Akárhányszor Annával voltam a mai nap folyamán Nathan már ott is volt, és persze akkor már Anna sem volt már melettem.

Először az udvarra mentünk, de csak a diákok voltak kint.
A folyosón sietve Daniel megált és a nagy rohanást végbe szakítva magához húzott és megölelt.

- nem rohangálhatunk össze vissza,ha Nathannal ment akkor nincs egyedül és így nem lehet semmi baja! - mondta Daniel.

De miért ment Nathannal?Én is tudok vigyázni rá! Mégha az elöbb vesztettem ell akkor is!

- tudom hogy vele van, és ezt nem akarom! - mondtam majd bicegtünk tovább a sötét folyosón.

- miért nem?

- mert az a fiú egy seggfej. - feleltem.

- igaz. - helyeselte Daniel.

Egyszercsak labdák pattogására fordultunk hátra.
A labda zaja az egész folyosót át járta,majd vissza fordultunk hogy megnézzük mifolyik ott.

- majdnem kiurgott a szívem! - mondtam.

Megőrülök.

- A tesiterem felől jött! - Mondta a fiú majd megragadott és oda siettünk.
Anna és Nathan a tesi szertárból jöttek ki.A lány láttán megindultam felé boldogan.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now