31.

441 25 4
                                    

Amint beértem a mosdóba nem volt nehéz dolgom mivel a keresett személyt már meg is találtam.

- Anna.. Hé,hallasz? - guggoltam le a lányhoz aki félálomban a földön ült.

- Mi? Sziaa.. - nyitotta ki szemeit mire megfogtam a kezét.

- Gyere,most már ideje menni.. - segítettem fel,majd a csaphoz álltunk.
- Mosakodj meg.. - nyitottam meg a vizet amit követően a csaphoz hajolt.

- Miért segítesz nekem? - szólalt fel a semmiből miközben haját hátra fogtam.

- Ezt meg hogy érted? - Néztem rá.

- Hát úgy hogy.. Mindig szemét voltam.. Nagyon szemét.. Meg sem érdemellek.. Még azt sem hogy közösen neveljünk egy kiscicát - támaszkodott a csaphoz majd tekintetét felém szegezte mire elmosolyodtam.

- Ne mondj ilyet,csak az alkohol beszél belőled.. - mondtam miközben megfogtam a kezét és az ajtóhoz húztam azonban ő továbbra is egyhelyben állt.

- Boldog szülinapot Diaz.. - tette kezeit a derekamra mire vettem egy mély levegőt ami láttán Anna elmosolyodott majd lassan bezárta az ajkunk közti rést.

Te jó ég!

- Mit csinálsz? - néztem rá mire kezét az arcomra tette és ismét megcsókolt amit viszonoztam is.

Ezt nem szabad. Nem fogok vissza élni avval hogy nincs magánál! Elég ebből!

- Hé.. Részeg vagy.. - toltam ell magamtól hevesen dobogó szívvel mire egy halovány mosoly ült ki az arcára.

Én.. Én ezt nem.. Inkább most már induljunk..

- Na és?! - nézett rám mire elszomorodtam.
- Sze-ret-lek! - mondta mire csak továbbra is az ajtó mellett álltam és vártam hogy meginduljon.

- Gyere már.. - nyitottam ki az ajtót előtte mire kérdően rám nézett.

- Haragszol? - kérdezte fejét eldöntve.

- Úgysem fogsz erre emlékezni.. Indulás! - mutattam az ajtóra mire szemét forgatva megindult előttem.

Nem hiszem ell..

- Na végre! - csapta össze tenyerét Emily.
- Megint itt volt az a fószer és már alig volt ötletem hogy mit tudnék hazudni neki hogy lekopjon.. Haahhjj.. Mindegy mennyünk! - mondta mire mindannyian megindultunk.

Kisebb nagyobb sikerrel épségben vissza értünk a szállásra ahol Yuzuval egyesével mindegyik becsicsent lányt a szobájába vittük végül a szobánkhoz indultunk.

- Szép munka! - mondta ásítva Yuzu.

- Jó éjt! - mosolyogtam rá,majd elváltunk.

A cicáért majd reggel elmegyek inkább.. Nagyon fáradt vagyok.. Sok volt ez.. Anna.. A sok gyaloglás..

Amint lezuhanyoztam átvettem a pizsomámat majd az ágyba bújtam és elaludtam.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now