24.

453 23 13
                                    

- Hol vagy? - kérdeztem arcomon egy nagy mosollyal.

- Gyere kapj el! - mondta édesapám majd futásnak eredt.

- Apa túl gyors vagy, várj meg! - futottam minden erőmmel míg egy korom sötét utcába nem tévedtünk.
- Hol vagy? - forgolodtam.

- Hanna! - hallottam meg édesapám hangját azonban még mindig nem láttam sehol sem.
- Itt vagyok..

- Hol vagy apa? - kiáltottam mire az egész utca megremegett.

- Kívánj valamit! - Állt elém a semmiből mire megijedtem.

- Ébresztő Diaz! Anna hahó! -  ébredtem fel Elizabeth sipákolására.

Huhh.. Már megint apával álmodtam..

- Na gyere Diaz! - karolt belém Anna majd leszálltunk a buszról.

- Hova megyünk? - kérdeztem kimásan.

- Csak megálltunk mivel a sofőrünknek kakálnia kell - mondta Daniel mire felnevettünk.
- Jöttök boltba? - vetette fel az ötletet.

- Én nem megyek - mondtam miközben leültem a padra mire Anna Danielt követve boltba mentek.

Míg nézegelődtem messziről valami rózsaszínt szúrtam ki ami lehetősen közeledett mire a szivem egyre erősebben kezdett ell verni.

Ugye nem? EZ MAYA?

Mikor a lánnyal találkozott a tekintetünk megindultam felé mire a szokásos mosolyával az arcán tárt karokkal futott hozzám.

- Te meg mit keresel itt? - néztem rá miközben megöleltem őt.

- Neked is szia baba!Annyira hiányoztál! Szóval nyomoztam egy kicsit és most itt vagyok! - tette kezeit derekamra.

- Olyan jó hogy itt vagy! - néztem rá.
- De ácsi! Honnan van egyenruhád? Ráadásul ez a mi sulinké! - néztem rá mire elmosolyodott.

- Úgy, hogy mostantól Zoé vagyok és az unoka tesód! - mondta mire felnevettem.

- Nos jól áll - néztem rajta végig.
- Mostmár neked is van nagymamás egyenruhád!- mosolyogtam rá mire szemét forgatva magához húzott és megölelt.

- Jól van, jól van.. - mondta miközben kezei lejjebb vándoroltak egészen a fenekemig mire oldalba böktem amit követően felsziszisszent majd szúrós szemekkel nézett vissza rám mire felnevettem.

- Na de üljünk le Mayaa! Vagyis Zoé! - mosolyogtam rá majd leültünk.

- Az hogy lehet hogy rajtam van harisnya rajtad pedig nincs? - nézett rám értetlenkedve.

- Úgy hogy én megtehetem! De te hagyd magadon kedves Zoé! - néztem rá mire egy mosollyal az arcán egy kis mozdulattal körmével húzott a harisnyáján egy csíkot amit követően felbomlott ott az anyag.

- Nem hiszlek ell! - csaptam a combjára mire felnevettünk.

- Ez a tiéd! - állt elénk mi Daniel majd felém nyújtott egy szendvicset.

- köszönöm! - mosolyogtam rá.

- Oh,te új vagy itt? - nézett Daniel Mayára aki a szoknyám aljával szórakozott.

- Igen, Zoé vagyok! - mosolygott Danielre.

- Hé a kakaós tej nagyon finom itt! - lépett hozzánk Anna.

Na most fixen elküldi Mayát!

- Mindenki szálljon vissza a buszra! - kiáltott Müller tanár úr.

- Na menjünk! - mondta Maya miközben belém karolt majd felszálltunk a buszra.

Anna biztos nem bánja ha nem ülök mellé.. Meg hát amugy sem hagyhatom egyedül Mayát..

- Üljünk hátra! - súgta Maya majd hátul kerestünk is egy üres helyet.
- Muta azt a szendot! Éhen halok! - mondta miközben kivette a kezemből a szendvicset amit Danieltől kaptam.

Vajon Leo hol van?Nincs a buszon.. Szóval nagy valószínűséggel a másik buszon van.. De jobb is így..

- Te hallod! Hát ez valami nagyon finom! - mondta csámcsogva Maya mire elmosolyodtam.

- Kérek belőle! - mondtam mire a számba nyomta szendvicset.

Míg falatoztunk egy pillanatig félre néztem mire Annával találkozott össze tekintetünk.

Igazán el van nélkülem mivel.. Nathan mellette ül. Lehet egész végig azt várta hogy mellé tudjon ülni.. Hiszen most is nevetgélnek.. Bár mondjuk én szakadtam ell mellőle.. Szóval inkább nem hisztizek..

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now