26.

1K 40 1
                                    

Amikor beértünk Betti a pincérhölgy egy nagy mosollyal az arcán fogadott minket.Mindannyian más és más asztalhoz ültünk.

- Sziasztok! - köszönt Betti.

- jó reggelt. - köszöntünk egyszerre.

- Mi lessz a mai reggeli Hanna? - kérdezte mosolyogva a pincérhölgy, majd elő vette a jegyzetét és szorgosan figyelni kezdett.

Emlékszik rám 😊
Vajon nem fáradnak ell az arc izmai a sok mosolygástól?

- nos.. ömm.. - mondtam hebegve habogva.
Őszintén fogalmam sincs,mert még nem döntöttük ell..Eddig csak egy ételről beszéltünk,a palacsintáról.Más még szóba sem jött..

- Szeretnénk egy nutellás palacsintát.És egy üditőt,hűtve.A szokásosat! - mondta Daniel..
Várjunk,miért kért mindenből eggyet? Vajon ő nem éhes? Vagy.. Lehet magának kérte? (😭😂)

- rendben van.. Kis türelmet kérek! - mondta Betti,majd elrakta a jegyzeteit és már itt sem volt.

Daniellel egymás melett ültünk. Nem szóltunk semmit,én a vállára hajtottam a fejem, és mind a ketten a másik asztalnál ülő személyen ábrándoztunk..

Igazábol sosem értettem a szerelmet.Nem teljesen értem hogy mégis mi ez az érzés.Sosem voltam még igazán szerelmes,de az eddigiek közűl, ez fáj most a legjobban..
Anna egy kicsit távol ül tőlünk,de viszont még innen is érzeni parfüme illatát..
Daniel Emilyt nézte folyton..Én meg Annát.
De azthiszem, ez így van rendjén..
Anna észre vette hogy bámulom,mire csak integetni kezdtünk egymásnak majd elmosolyodott és továbbá Derekre koncentrált.
Derek csak a telefonját nyomkodja, nem is figyel Annára..

Betti vigyorogva ált az asztalunk elött majd letette a palacsintát és az üdítőt..

- jó étvágyat! - kacsintott rám Betti majd elsuhant.

- figyu, én mindjárt  jövök.. - mondta Daniel. - addig reggelizz meg..

Remek, hagyj itt..
Utálok egyedül lenni.

- menj nyugodtan.. - mondtam, majd Daniel fölált mellőlem és elment.

Felsóhajtottam, majd neki láttam a palacsintának.

Egyedül nem is olyan finom megenni..
A telefonomhoz nyúltam mikor valaki megérintette a vállam.

- hé.. - halottam meg Anna hanghát mellőlem, majd rá néztem.

- hm? - néztem rá, mire elmosolyodott.
Nem szólt semmit,megfogta a kezem, és be húzott a mosdóba..
Egymás elött áltunk majd fölültem a tükör elött álló mosdó kagylóra és Annára néztem.

- mi a helyzet? - kérdezte Anna.

- ez tőled is kérdezhetném.. - mondtam majd a lány közelebb lépett felém.

- mire érted? - kérdezte mosolyogva.Karjait maga mögé fonta majd megtett még egy lépést.

- behúztál a wcbe! - mondtam mire a làny elmosolyodott.

- és..? Mivan köztetek Daniellel? Én megmondtam hogy szerelmes beléd! - mondta Anna majd lehunyta szemeit és mosolygott egy nagyot.Mire énis elmosolyodtam.
Aranyos..
Nem mondhatom ell neki, hogy konkrétan semmi sincs köztünk és hogy őt szeretem, és nem Danielt.

- nemtudoomm.. - mondtam majd magam elé bámultam és lóbálni kezdtem a lábaim, majd rá pillantottam Anna combjaira.

- hé.. - mondta mire felkaptam a tekintetem. - lóg a lábad,túl pici vagy és ezért nem éri a földet! - mondta Anna majd rám mosolygott és elnevette magát, majd ismét közelebb jött.

- nézd, Daniellel nincsen köztünk semmi, mást szeret..

- és te is? - kérdezte Anna, majd megált a lábam elött, és kezeivel az arcomat kezdte gyömöszőlni.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now