21.

688 28 2
                                    

- mennyünk mostmár..- ált mellém Daniel.

- Nathannal meg légy óvatos! - szólt Lisa Annának mire megrázta a fejét.

Most mivan??

Továbbá vetettem a lányra egy utolsó pillantást,majd leültünk közvetlen a bejárat meletti padra,és várni kezdtünk.Idő közben Amanda és Jess ráuntak a várakozásra és elmentek,tehát Emilyvel,Lisával,Leoval és Danielel várakoztunk tovább.

- haza akarok menni! - sóhajtottam fel.

- én iiss basszus!Most szivem szerint haza repülnék és át aludnám az egész napot..

- én is! - helyeselte Emily.

- fáj a hasam! - jelentettem ki.

Fránya menszesz..

- figyelj csak, szökjünk ki! - mondta Leo és rám kacsintott.

Hmm.. nem is olyan rossz ötlet!

- nem kell szökdösni, az igazgató úr az imént mondta hogy minden diákot haza kell küldenünk.
Míg szerelnek nem lesz áram az iskolában tehát az órák megtartása így a sötétben lehetetlen lenne.. És a szerelés is sok ideig eltart..- ált meg elöttünk Anna.

Jó lenne ha együtt mennénk haza a mai napot elfelejtve..

- akkor mehetünk most is? - kérdeztem értetlenül majd ezt követően Annára néztem aki elmosolyodott.

A mosolyát még mindig nagyon szeretem..

- igen, lehet menni most is, csak világítsatok és ne zavarjátok bent a dolgozókat! - mondta egy halovány mosollyal az arcán.
- tudjátok mit? Megyek inkább veletek nehogy még valami bajt csináljatok nekem..!

Nem szóltunk semmit, föláltunk és megindultunk be az ajtón.A folyosón bekapcsoltuk a vakut majd haladtunk tovább.
Anna halkan lépkedett melettünk,
azonban mikor előre sietett, végig simította a derekam mire rá néztem, de ő csak ment tovább előre..

- de sötét van! - mondtam.

- ez rosszabb mint egy horror film! - karolt belém Lisa.

- csak nem féltek? - kérdezte Anna.

Nagyon jól tudja hogy nem szeretem a sötétet..

- én nem, max Lisa és Hanna! - mondta Emily.

- búú! - ijesztette meg Daniel Emilyt mire felriadt.

- nem félsz mi? - Fordúlt Lisa Emilyhez nevetve.

- jaj már! - mondta Emily.

- tökmag ne légy már ilyen csendben! - húzott maga mellé Daniel.

- miért hívod tökmagnak? - kérdezte Leo.

- gondolom mert olyan alacsony! - ált mellém Anna.

- hát meg aranyos! - mondta Daniel mire Anna egyszercsak a pulcsim újjába kapaszkodott és maga mellé húzott.

Olyan aranyos..

A folyosón beszélgettünk még, majd kimentünk a suliból.

- na sziasztok, akkor mi megyünk is! - mondta Emily Danielel az oldalán.

- hali! - köszönt el Lisa majd ell mentek mindannyian.

Annával az iskola elött áltunk mikor már nem bírtam tovább hogy ne szóljak hozzá..

- te nem jö... - de ekkor közbe vágott.

- figyu, a reggelit nem tudnánk elfeledni?Később tényleg elmagyarázok mindent csak most nem alkalmas..
Nem szeretem Nathant, és ő sem engem,szóval.. - nézett rám.

- rendben van.. - mondtam mire egy nagy kő esett le a szívemről.

- nem tudok most veled menni, de reggel majd fölhívlak! - mondta majd megölelt,és elváltunk egymástól.

A buszon felhívtam anyut és elmeséltem neki ezt az áram szünetes dolgot persze részleteket kihagyva..
Hamar befejeztük a hívást.Míg a buszon ültem elgondolkoztam a mai napon..

Lehet valamit rosszúl csináltam ma..
De végül megoldódott..
Nem akarok több ilyen "bakit"
Most hogy tisztáztuk az egészet nagyjából, rendben vagyunk megint,már most hiányzik istenem!

Az út további részében bedugtam a fülest és zenét halgattam..

Mikor leszáltam lassú, és fáradt léptekkel a házhoz sétáltam majd elővettem a kulcsomat és bementem.
Miután bezártam magam után az ajtót fölsiettem az emeletre,majd a szobámban az ágyra dőltem.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now