- szóval Hanna, mond szerted a Kiwit? - nézett rám a fiú.
- mi? Miért? - kérdeztem.
- lent adtak egy csomó kiwit és tele van a táskám vele! - mondta majd lehúzta a táskája cipzárját majd felém mutatta.
- aztaa. - mondtam.
- miért nem dobod ki?- nem tudom, lehet azt kéne..
Te sem lehetsz egy unalmas forma..
Kérlek kimélj meg a hülyeségeidtől..A tákámat az ölembe vettem majd ezt követően fogtam magam majd megindultam a lépcsőn egyenesen lefelé,mire bele botlottam Nathanba.
Ismét.
- bocs. - felelte idegesen.
Minden szó nélkül nem törődve vele mentem tovább lefelé.
Hiányzik Anna..
Az aulában lent volt Daniel,majd inett a fejjével hogy üljek le mellé.
- sziaa,jól vagy? - kérdeztem.
- te jól vagy?
Nem.
- hé, mi a baj? - néztem rá.
- Emily lemondta a randit, mert valami más dolga akadt..
- mi? Nemár.. Sajnálom.
Eszünk egy sütit vígaszképp? - kérdeztem mire elmosolyodott.- menyünk! - mondta majd a büféhez sétáltunk és beáltunk a sorba.
Mennyien vannak itt..
Ez az illat,Anna illata..
De mégis hol lehet?Fejemet kapkodva néztem körűl, de sehol semmi jelenség Anna felől.
Felsóhajtottam majd kikértük a sütiket és leültünk az asztalhoz,majd falatozni kezdtünk.- ez olyan finomm! - mondtam.
- ilyet még nem ettem, de ez rohadt jóó!!
- koccintunk? - nézett rám egy mosolyal az arcán.- koccintsunk! - mondtam mire össze koccintottuk a sütiket.
A két dili!
- tökmag, ha a jövőben unalmasan alakulna az életem,raboljuk ki együtt a büfét! - mondta mire felnevettünk.
- benne vagyok!
- ti mindig esztek? - jött hozzánk Anna.
- kostold meg, olyan finoom! - mondtam mire elmosolyodott.
Míg tartottam a sütit Anna hátra fogta a haját majd lehajolt,és bele harapott.
Most én etettem meg..
Azthittem elveszi.
jézusooom decukiii!!- ez nagyon finom! Majd sütök neked ilyet! Egyébként hova ment Daniel?
Észresem vettem hogy elment..
- itt vagyok! - ült le vissza kezében ugyanolyan sütikkel mint, amilyet vettünk.
- vegyetek!Többszó sem kelett, elvettem eggyet majd lehúztam magam mellé Annát és enni kezdtünk.
- mit esztek? Jaaa,ez az áfonyás süti! - ült le hozzánk John.
Abban a pillanatban sötétség lett mindenütt.
Miafasz ez?
Anna megfogta a kezem, majd magához húzott.
A szíve olyan helyesen ver, talán fél?
- mi a franc? - mondta John.
- GYEREKEK! ÁRAM SZÜNET! - szólalt meg a hangos bemondóban az igazgató.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!