Előző rész tartalmából: 1.
- de egy majom vagy! - ültem fel, azonban mikor fölakartam húzni a cipzáromat, lentről megszólalt a bejárati csöngő mire a vér is megfagyott bennem.
Ki lehet lent..? A postás Kayl? Nem, nem lehet.. Talán anya? Anya este végzik a munkával.. Talán Will? Ha ő lenne már írt volna hogy átjön..
Ki lehet lent?!- hé ne félj már! - mondta Maya mire megint megszólalt lentről a csöngő.
- mivan már?! - néztem Mayára aki csak a szemét forgatta.
- jaaaj na, gyere nézzük meg! - kapaszkodott belém majd lementünk a nappaliba.
Az ajtó elött áltunk mikor ismét csöngettek.
- tudod mit? Nyisd ki te inkább! - tolt maga elé Maya mire földbe gyökerezett a lábam.
- rohadj meg! - mondtam suttogva.
- amúgy is,te vagy az idősebb!Neked nem kellene félned! - fordúltam hátra, majd kipillantottam a kukucskálón, azonban az ajtó túloldalán nem volt senki sem.- nincs kint senki! - mondtam ijedten, majd hátrálni kezdtem mire Maya átkarolt.
- nyugi, ha van kint valaki leboxolom!
- fogd be! Nyakamat rá hogy sokkal jobban félsz mint én! - néztem rá mire elnevette magát.
- mennyünk ki, és nézzünk körűl! - mondta Maya majd az ajtó elé ált.
- esik kint az eső, biztosan nem megyek ki! - mondtam majd lefeküdtem a kanapéra és bekapcsoltam a tévét.
- de egy dedós vagy! - mondta Maya majd ki ment az ajtón.
Most ez az idióta tényleg kiment az esőbe?
Adok neki 5 percet és itt fog állni a nappaliban ismét szétázva..Míg feküdtem,fölcsörrent a telefonom majd Will neve megjelent a képernyőn.
- sziaa Will!
- sziaa sziaa,képzeld ell megismertem valakit és anyunak szimpatikus!!!
- naa ennek nagyon örülök,hogy hívjàk? Találkoztatok már? Ugye nem valami szervrabló? - kérdeztem mire felnevetett.
- Harrynek hívjàk,igen taliztunk már és képzeld egy utcában lakunk! Teljes mértékben szervrabló mert elrabolta a szívem! - mondta szappanoperás hangon.
- szóval jártok miiii?
- olyasmi, ma este találkozni fogunk és annyira várom már hogy újra láthassam, viszont le kell rakjam,majd holnap mesélek milyen volt az este!
- jójó, minden részletre kiváncsi vagyok! - mondtam mire halkan fölnevetett.
Miután leraktuk a hívást továbbá a kanapén feküdtem és Annán járt az eszem..
Vajon miről szeretne velem beszélni?
Micsinálhat most? Jól van?
Lehet csak leakar szídni mert sosem hordtam eddig harisnyát a suliban..
Utálom a harisnyákat! Nem fogok fölvenni azért sem!
Vajon meddig tart az ami most van köztünk..? Meddig fogom birni ezt még..?Főlsóhajtottam, majd észhez kaptam hogy Maya még mindig kint van, és még mindig nem jött vissza.
Bele bújtam a cipőmbe, majd magamhoz vettem egy esernyőt és kimentem az ajtón.Hol lehet?
Megmarkoltam az ernyőt, hogy a szél ne fújhassa ki a kezemből,majd kiléptem a küszöbre és körül néztem de sehol senki.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!