10.

509 27 9
                                    

- Jössz az udvarra? - nézett rám Daniel.

- Persze,mennyünk - mondtam.

- Sziaa kicsi Hannaa! - ölelt meg Yuzu.

Kicsi Hanna? Pff!

- Jössz velem és kicsi Hannával az udvarra? - kérdezte Daniel mosolyogva.

- ki nem hagynám! - mondta Yuzu.

- Sziasztok! - köszönt Emily, Amanda kíséretében.
- Na merre? - kérdezte Amanda.

- Csak az udvarra.. - mondtam.

- Akkor megyünk mi is! - mosolygott Amanda.

- Nekem előbb a boltba kéne mennem.. - mondta Emily.

- Megyek veled - vágta rá Daniel majd Emily mellé állt.

- Hé,hova hova? - jelent meg Connor.

- Ők boltba, mi meg az udvarra - mondta Yuzu.

- Megyek veletek.. Úgy is rá szeretnék már gyújtani - állt mellénk Connor.

- Akkor mi megyünk is.. - mondta Emily.

Miután elváltunk, utunk további része az udvarra tartott.
Mikor kiértünk köszöntünk a többieknek akik már a műfüves pályán ültek majd leültünk közéjük.

- Gyere Leo! - intett Connor az épp megérkező fiúnak.

- Szia kicsi Hanna - ült le mellém Leo mosolyogva Leo mire csak vállon paskoltam.

mindenki így fog mostantól hívni??

- Miújság? - néztem rá.

- Semmi.. jól vagy? - kérdezte miközben beleszívott a cigibe amit épp körbe adtak egymásnak.

- Megvagyok..
- Te hogy vagy? - kérdeztem.

- Hm? - nyújtotta felém a félig elszívott cigarettát mire csak megráztam a fejemet majd tovább adták másnak.

- Még mindig nem válaszoltál.. - mondtam miközben kivettem a táskámból a vizemet majd inni kezdtem.

- Naon jól vagyok
kicsi Hanna! - nézett rám Leo mosolyogva mire csak szememet forgatva a telefonomért nyúltam mivel jött egy új üzenetem.

- Szevasz Nathan,gyere ülj csak le! - mondta Connor mire fel kaptam tekintetemet.

HOGY Mii? NATHAN?!
Jé, te még élsz?

- Kérsz? - nyújtotta Connor az újonnan meggyújtott cigijét Nathan felé.

- Kössz - mondta majd beleszívott.

- Itt nem szabad dohányozni! - lépett be köreinkbe a diáktanácstól Diana, és Elizabeth.

- Én nem is cigizem! - mondta Nathan majd Connor kezébe nyomta a cigit.

Jesszus..

Továbbá Willel sms-eztem mikor hirtelen kivették a telefonomat a kezemből.

- Muta mit nézegetsz ennyire! - láttam meg Nathan kezében a telefonomat.

- Add vissza! - mondtam idegesen.

- Vedd ell ha tudod! - terült ki a műfüvön majd nyomkodni kezdte a telefonomat mire felálltam.

- Mi folyik itt? - jelent meg Anna is.

- Hé, add oda neki! - emelte fől a hangját Leo.

- A jóisten szerelmére oltsd már ell a cigit! - magyarázott
Elizabeth Connornak aki csak tovább szórakozott.

- Add ide! - mentem érte mire Nathan  egyik lábát kinyújtotta amit követően félre léptem és rá estem.

- Waow, puhák a kosaraid! - nézett rám vigyorogva majd két kezét derekamra vezette amit követően gyorsan felálltam.

Nem hiszem ell..

- Te szemét! - vettem ki a telefonomat a kezéből,majd a táskámért nyúltam és megindultam azonban Anna megállított.

- Várj.. - suttogta mire ránéztem.
- Megyek veled,csak várj egy percet. - karolt belém.

- Rohadék! - állt fel Leo majd bevert Nathannak.

- Jó,hagyd mostmár! - szólt Anna Leonak aki végül leszállt Nathanrol.

- Vegyél vissza az arcodból.. - nézett a vérző orrú fiúra majd mellém állt.

- köszönöm.. - mondtam mire csak rám mosolygott majd bementünk vissza az épületbe.

Anna továbbra is belém karolva sétált mellettem a folyosón. Csend volt mindenütt, egészen addig amíg Leo telefonja fel nem csörrent.

- Apa?.. - vette fel a telefont.
- Ez.. Okés,várj meg! Most indulok! - tette le a telefont.

- Hé, Anna.. - nézett rá Leo.

- Menj nyugodtan,csak siess mielőtt még meggondolnám magam.. - mondta  Anna mire Leo seperc alatt eltűnt.

- Egyébként.. - néztem rá mire lejebb csúsztatta kezét amit követően össze kulcsoltuk ujjainkat.

Olyan boldog vagyok most!

- Szeretnél elmenni valahova? - nézett rám.

- Mire gondolsz? - mosolyogtam rá.

- Csak régen volt már mikor elmentünk ketten.. Valahova.. Szóval.. - nézett rám.

- Anna,baj van! - sietett hozzánk Elizabeth mire elengedte a kezem.

- A fiúk kint felgyújtottak egy padot! - kapálózott Diana kezében egy poroltóval.

- Később beszélünk! - intett Anna mire csak rámosolyogtam.

Na eddig tartott a mese..

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now