30.

535 26 2
                                    

Mikor bementünk mindkettőnk figyelmét elragadta a frissen sült péksütemények illata.

- Vegyél bármit,meghívlak! - mondta Yasu mire csak bólintottam egyet majd nézegelődni kezdtem.

Ez az áfonya illat vajon honnan jöhet?Olyan finom illata van..
Nos igen.Dániellel ettem utoljára ilyen áfonyás sütit..

Mosolyodtam el.

Na mindegy is,veszek egy párat..

Miután fizettünk az autóhoz indultunk vissza.A rövid séta közepette hallottuk hogy valakik veszekednek a közelben de nem törődtünk nagyon velük..

Csak a tipikus városi zaj..

- Mit vettél? Nagyon jó illata van.- kérdezte Yasu miközben falatoztunk.

- Finom,kóstold meeeg! - adtam a kezébe a süteményből.

- Mhmm.. Tényleg nagyon finom! - mondta Yasu mire elégedetten elmosolyodtam.
- Én ilyen pizzás valamit vettem,harapj belőle! - emelte a számhoz az említett pizzás valamit mikor arra lettünk figyelmesek hogy Maya veszekszik egy sportos alkatú férfival közvetlen Yasu autójától úgy félméterre, mire gyorsabbra vettük a tempót és oda siettünk.

- Itt meg mi a franc folyik? - emelte fel a hangját Yasu mire a férfi felénk fordúlt.

Derek?..

- Mégis mi folyik itt?! - néztem rá.

- Vad barom.. - mondta Maya majd beszált az autóba.

- Az,hogy ez a ribanc azt állítja hogy amíg aludtak a kocsiban én kukkoltam őket,mi a francnak kukkolnék  ilyen rokkant nőket?! - emelte fel a hangját.

- Ne merd őket a mocskos szádra venni! - kiabáltam rá.

- Jól van,jól van, most már tűnj el! - kiabált rá Yasu.

- Mehetünk..? - halasztódott meg egy vékony női hang ahogyan épp a lépcsőházból jön kifelé.
- Mi a probléma? - kérdezte Anna.
Egyéb válasz nem érkezett minthogy megragadtam Yasut,majd beültünk a kocsiba,és már ott se' voltunk.

Igen. Tudom. Nem kell mondanotok,nem kelett volna Yasuba karolnom mert egyáltalán nem kedvező az, ha huszon éves férfiakkal látnak az utcán.. Nem tudom miért csináltam..
De most komolyan? Ezek ketten ilyen későn? Kettesben?Bár, ha úgy nézzük én is egy férfival kocsikázok az este,nem számít hogy rajtunk kívül Mayáék is a kocsiban vannak hiszen vagy isznak,vagy alszanak..
Semmivel sem vagyok különb Annánál.. Ez az egész annyira kibaszott szar így..
Én vagyok a legrosszabb..

Továbbá Yasu nyugtalankodva bámulta az utat,és csendben haladtunk tovább.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now