31.

538 28 5
                                    

- Itt vagyunk. - mondta Yasu mire kiszállt az autóból.

- Mindjárt mehetünk be csak felkeltem Violetet! - mondta Maya mire kiszálltam majd Yasu mellé áltam.

- Te is jösz? - kérdeztem Yasut.

- Nekem még van egy kis dolgom. De megadom a számom,majd hívj ha valami baj van és már itt is vagyok. - mondta Yasu majd megadta a telefon számát.

- Na mennyünk! - mondta Violet lelkesen.

- Csáó Yasu! - köszönt el Maya.

- Sziaa - integettem.
- Várj! Yasu a dzsekid! - nyújtottam felé mire elmosolyodott.

- A tiéd! - mondta majd intett a fejével és már itt sem volt.

Miután bementünk egy nagy tömegen kelett át vágnunk de hamar megoldottuk. Továbbá ott kötöttünk ki ahol általában mindenki kezdeni szokta a bulizást. A pultnál.

- jó estét hölgyek,mit hozhatok? - állt meg velünk szembe a pult másik oldalánál egy harmincas pasas. Egy feszülős inget viselt,egy farmert és egy kötényt.

Nincs apakomlexusom meg semmi Dee.. Igazán jól tartja magát!

- Szia szivi,igen ha van rá garancia én téged kérnélek! Jó sok jéggel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Szia szivi,igen ha van rá garancia én téged kérnélek! Jó sok jéggel. -mondta Violet mire a férfi elmosolyodott.

- Előbb kiszolgálak benneteket,utánna a tiéd vagyok! - mondta majd rákacsintott Violetre.

Mi folyik itt???????!!!

- Dobd ki a cickód, hátha kapunk egy kis ingyen piát! - súgta Maya Violetnek mire nevetést vissza tartva csak a férfira néztem aki tarkóját vakargatva várt a válaszunkra.

- Nos, nem érdekes.. Gyorsan mondom úgy hogy jól figyelj! Sok sok Whiskey, kicsi kóla,sok jég! - támaszkodott Maya a pultra mire a pasas bólintott egyet majd önteni kezdte az italokat.
- Így kell ezt! - mondta Maya.

Ki kell kapcsolnom magam,lazítani szeretnék.Most itt a lehetőség.. Nem hátrálok meg.

Miután meg kaptuk az italainkat Maya egyből meghúzta a poharat majd táncolni mentünk.
Maya példáját követve nekem sem kelett sok,hamar megittam a pohár tartalmát majd táncoltunk tovább.Körülöttünk minimum 70 ember volt akik néhol rohadtul össze nyomtak minket,de mi továbbra úgy táncoltunk mintha csak ketten lennénk,beleértve a hangos zenét,a piát és maga a hangulatot.

Ohh,igen ez jó.
Kezd hatni a pia.. Jól érzem magam.

Mivel Violet eltűnt a pultos férfival ketten táncoltunk továbbá. A sok fény,a hangos zene,Maya ahogyan hozzám simul majd hátrál,teljesen megszédített.

- Gyere kérjünk piát! - karolta át a derekamat Maya majd mentünk is az italokért.

Míg várakoztunk Maya egyszer csak nagyon közeledni kezdett felém mire behunytam a szemeim és vártam hogy mi fog történni.

- Veled meg mivan? Azt hitted meg foglak csókolni? - rakta a combomra forró tenyerét majd nevetésbe kezdett.

- Olyan egy.. Izé vagy! - néztem rá mire a saját hülyeségemen én is nevetni kezdtem. 

- Tényleg azt akarod hogy meg csókoljalak? - kérdezte miközben elvette az italainkat.

Eddig kérdezés nélkül megcsókolt. Most meg rákérdez??

- Hogy mi? É-én nem... - bámultam jobbra balra.

- Én nem bánom.. - mondta Maya majd megfogta az arcomat majd mindenki előtt közvetlenül megcsókolt.

- Kérlek titeket hogy ezt ne itt csináljatok! Ez nem b*zi bár! - szólt ránk a pultos mire felnevettünk majd ahogyan azt illik középső ujjat mutatva elmentünk a pulttól.

- Faszfej! - mosolygott Maya majd magához húzott és táncoltunk tovább. 

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now