Szememet forgatva kibontottam a nyakkendőm,majd Annára néztem.
A lány elfordult mitsem törődve velem lépett egyet előre.- így is hagyhatom! Legalább így mindenki láthassa azt ami az ingem alatt van, a kosaraimat beleértve,én nem báno..- ekkor Anna kezét a szám elé rakta.
- fogd bee! - mondta egy halvány mosollyal az arcán majd meg igazitotta a nyakkendőm.
Rövid szemezés után Anna elnevette magát, ezt követően megfogta a kezem majd ki mentünk az udvarra.
A többiek is kint voltak, tehát csatlakoztunk hozzájuk.- sziasztook! - köszönt Daniel.
- gyertek üljetek le.Itt van Nathan.. Nem is tudtam hogy ismeri Danieléket..
Mikor leültünk Nathan és Anna összenéztek.
ismerik egymást?
Gyorsan fölmértem a terepet hogy kik is vannak kint.
Szóval Emily, John,Daniel,Lisa,Jess,Amanda,Nathan és.. Derek.. várjunk miafranc?
ami azt illeti nem nagyon vet szemet Annára.. Pár napja még egymás száját csókolták most meg levegőnek nézi A lányt.. jobb így.Ő csak bántotta szóval ahogyan vagyunk így van rendjén.Gondolataimból Emily szakított meg.
- Hannaa,Lisa nem szeretne velem képet csinálni, te csinálsz velem? Neked amúgy is sokkal jobban áll az egyenruha! Légyszii! - nézett rám Emily boci szemekkel mire felnevettünk.
- vagy ezer képet csináltunk már! - mondta Lisa.
- Hannán aranyosabban áll az egyenruha - helyeselte John.
Wooow
- rohadjatok meg! - mondta nevetve Lisa.
- naa gyere! gyere te is Lisa - intett Emily.Föláltam Anna mellől majd Emily mellé álltam. A lány derekamra tette a kezét majd felsóhajtott.
- így nem jó!! Valameikőtök fotózzon le minket! -mondta Emily.
Ismét Annára néztem, majd láttam hogy Nathan a helyemen ül és beszélgetnek.Nem lehetek féltékeny..
Meg amúgy is ,Jól elvannak..- gyorsan máár!! - nyavajgott Lisa.
- majd énn. - mondta Amanda.
Csináltunk pár képet majd leültem Daniel mellé.- éhes vagyok - mondtam.
- én is,jössz az autómatához? - kérdezte a fiú majd válaszképp bólintottam egyet.
- mindjárt jövünk! - mondtam mire Anna rám nézett.
Az autómata elött állva, Daniel elövette a tárcáját és rám nézett.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!