24.🖤

704 23 4
                                    

Elöző rész tartalmàból: 23

Míg a kiszaladt könnyeimet törölegettem egyszercsak csörögni kezdett a telefonom, amit fel is vettem de, az aki hívott, rám nyomta.

Mi a franc.. megint ugyan az a szám..

Hirtelen az ajtó kilincse lenyomodott, majd egy lány lépett be rajta...

Maya Foster
18yrs

- SZIA HANNÀM! - csukta be maga mögött az ajtót a lány majd megált a kád melett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- SZIA HANNÀM! - csukta be maga mögött az ajtót a lány majd megált a kád melett.
- anyud mesélte hogy azt mondtad hogy szívesen vigyázól rám! - gugólt le a kád mellé.
- azt is mondta hogy egy kisbabát vártál helyettem, de lehetek kisbaba is ha szeretnéd!

Basszus el is feledkeztem rólla
hogy jön..
Hogy ez milyen kínos..

- de hé!! Menny kii!! Majd kint megbeszéljük Maya! - kapcsoltam hogy anyaszült meztelen vagyok.

- várj, te sírtál? - nézett rám fejét oldalra billentve.

- nem dehogy! - mondtam.

- mond ki bántott, megölöm! - mondta majd ki vette a zsebéből a telefonját majd levette a cipőjét.

- ugye nem készülsz be szálni ?MAYAAA!!!!!!! - húztam fel a lábaimat.

- jajmár! - mért végig.
- fürödjünk együtt!!! - és evvel a lendülettel levette a fölsőjét és beszált a kád másik végébe.

Ohh istenem ..

- na bye! - álltam fől,azonban mikor már a törölközőt csavartam magamra Maya a lábamnál fogva vissza rántott a kádba tehát sikeresen be vertem a fenekemet.Ezt követően a víz negyede kifolyt a kádból.
- auuu!!!! - mondtam fájdalmasan.

- de hé,miért sírtál? - kérdezte.

- de mondom hogy nem sírtam! - néztem rá. 

- a fürdőszoba elött voltam és onnan hallottam!!

- ha ki megyünk ell mondom!

Miután ki mentünk Maya a szobámba húzott és kiterült az ágyamon.

- tudnál adni nekem valami pizsit? - nézett rám mire csak bólintottam eggyet majd a szekrényemhez mentem közben ki bontottam a hajamat.

Pizsit? Most nállunk alszik vagymi?

Nem szóltam semmit csak kihúztam a szekrényből ami kelett, majd a lány melké raktam.

- te hivogattál egésznap? - ültem mellé,majd öltözni kezdett.

- igen, anyud megadta a számod! - mondta mosolyogva.

Anyaa!!!!

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now