4. kötet.

579 27 1
                                    

Reggel mikor kinyitottam a szemeim egy gyönyörű hotel szobában ébredtem.Nagy nehezen felkeltem az ágyból majd nyújtózkodva elmentem zuhanyozni hogy rendbe tegyem magam.

Miután elkészültem levonultam a halba és a kijárat felé indultam mikor az egyik ott dolgozó férfi megállított.

- Jó reggelt kisasszony,ezt a főnök magának küldi! - nyomott a kezembe egy borítékot amin annyi állt hogy Yasu.
Válaszomra nem várva a férfi hátat fordítva el is ment mire én is elhagytam az épületet.

Mi lehet benne?

A buszmegállóban ültem mikor végre kinyitottam a borítékot amiben ez állt:

Jó reggelt Hanna,hívj!

Rendben,akkor hívlak is...

- Szia,hogy aludtál? - szólt a telefonba Yasu.

- Hát elég jól! - mondtam mire felnevetett.

- Hol vagy? - kérdezte.

- A hotel melletti buszmegállóban várom a buszomat. Nem is gondoltam volna hogy itt dolgozol! Nagyon szép hely. - mondtam.

- Pedig igaz,egy jó ideje már itt dolgozom.Kicsit húzós munka de,attól még jó. Ne várakozz tovább, ha gondolod elmegyek érted és haza doblak. - mondta Yasu mire a telefon túloldalán már hallani is lehetett ahogyan beindítja az autóját,majd rágyújt.

- Hát azt nagyon megköszönném mert fogalmam sincs hogy hol vagyok szóval.. Köszönöm Yasu.

- Ne köszönd,egy 15perc és ott vagyok! - mondta majd lerakta a telefont.

Miért ilyen kedves velem? Mármint amióta találkoztunk egy rossz szava,mozdulata sem volt felém. Tegnap meghívott sütizni,majd oda adta a dzsekijét,aztán hajnalban pedig értem jött,utánna hotelbe vitt hogy tudjak nyugodtan pihenni,most meg ismét értem jön hogy haza vihessen..
Normális az az ember aki ennyire jószívű?

- Na hová megyünk? - dudált az autójával mire elmosolyodtam majd beszálltam az autóba.
Miután megadtam a címet hogy hová menyünk rágyújtott,és már mentünk is.

- Te jól aludtál? - kérdeztem Yasut aki szokása szerint erősen az utat figyelve vezetett továbbá.

- Hát hazudnék ha azt mondanám hogy igen,mivel hajnal 5 órakor még Violetékat vittem haza.Szóval nem aludtam valami sokat de az a valamennyi is elegendő ahhoz hogy talpra álljak,rágyújtsak majd beszálljak az autóba és épp biztonságban haza dobjalak téged. - nézett rám.

Miért vagy ilyen kedves?

- Ezek a nők.. - mondtam mire felnevetett.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now