24.

390 27 1
                                    

Másnap a hétvége egészen unalmasan telt.Reggel úgy körülbelül 7 órakor ébredtem,mellesleg a Wonder Women-os pólomba ami láttán felkacagtam.Miután össze szedtem minden erőmet kibújtam az ágyból majd bele bújtam a papucsomba és a konyhát vettem célba,vagyis a hűtőt.

Hát ez üres

Reggel boltba menet össze futottam Willel végül átjött és elütöttük az időt,majd úgy dél körül haza ment..

Amíg a szobámban ülve unalmamban lapozgattam a  "régi" füzeteimet eszembe jutott az az állat kereskedés ami a kávézó mellett van.Egy ideig hezitáltam végül nem tudtam nemet mondani magamnak, belebújtam a cipőmbe és elindultam a buszmegállóhoz.
Út közben sokszor is átfutott a gondolat hogy tökre butaság bemennem oda de egyértelműen már nem fordulhattam vissza.Na meg, egy röpke séta sosem árt.

Negyed óra múltán már az állat kereskedés előtt álltam.Izgatottan nyitottam ki az ajtót mikor kapcsoltam hogy a bolt zárva van.

Ja,hogy hétvége van..

- Az istenit már..! - motyogtam az orrom alatt végül megindultam vissza felé ahol a kávézó is volt.

Meglepődöttségemre Grace jött ki a kávézó ajtaján kezében két nagy zsákkal mire oda siettem hozzá hogy segítsek neki.

- Jó reggelt,had segítsek! - vettem át a zsákokat.

- Jó reggelt.. - mosolygott rám.
- Köszönöm a segítségedet Hanna.. - sóhajtott fel.

- Mik ezek a nagy zsákok? - néztem Grace-re miközben a kávézó mögötti szemeteshez indultunk.

- Ah.. Csak össze takarítottam bent.. Mostmár szép tiszta - kacagott fel.

- Különben megcsináltuk volna hétfőn,szóval máskor kérem ne fáradjon miattunk.. - néztem rá miközben kidobtam a szemetet mire csak legyintett.

- Vigyázzatok a kávézóra rendben? Petrick most egy kis ideig otthon lesz szóval.. - nézett rám mire bólintottam.

Még egy kis ideig beszéltünk még aztán elváltunk. Mikor haza értem kibújtam a felesleges ruha darabokból majd egy törölközőt magamra csavarva megindultam a fürdőbe.

Remélem hogy amíg Petrick távol lesz kézben tudjuk tartani a kávézót.. Végülis nem kell egyedül csinálnom mivel ott lesz Kayle, és Derek.. Szóval ja.. Csak ell boldogolunk.. Bár,nem hiába kicsi a kávézó sok gond van vele.. De teszek róla hogy jól menjenek a dolgok S kávézóban..

Miután végeztem arra lettem figyelmes hogy valaki hevesen nyomkodja oda kint a csengőt mire idegesen leindultam.

Az isten szerelmére én leszedetem azt a rohadt csengőt!

- Ne nyomkodd .. - nyitottam ki az ajtót.

- Neked is szia manó - mosolygott rám Anna majd mit sem törődve a csurom vizes törölközővel  két kezével a derekamnál fogva közelebb húzott magához egy csókra.

- Anna? - kaptam észhez mire az előttem lévő felnevetett.



ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now