Aznap Anna egyáltalán nem keresett. Pedig én rohadtul vártam azt a hívást.
Másnap reggel karikás szemekkel keltem ki az ágyból, és mondanom sem kell hogy mennyire kialvatlanúl.
- Ó baszki! - ugrottam szinte fel mikor éppen az ágyamtól akartam ellépni majd amint láttam hogy a cicus a lábam alatt van egy szimpla ninja kunsztot levágva át ugrottam őt.
Aztakurva!
Miután kifújtam magam lementem a nappaliba ahol úgy tettem mintha egy fontoskodó ember volnék, elmosogattam, elszivtam Anna egyszál cigijét amit az egyik farmerében hagyott, mostam majd kifeküdtem a kanapén.
Már most úgy érzem magam, mint aki képes volna megőrülni..
Utálok egyedül lenni főleg ebben a nagy házban..Nagyjából délutánig punnyadtam az ágyamban és közben sms-ekkel bombáztam Annát aki nem válaszolt rájuk.Erőt véve magamon felöltöztem és elindultam a boltba hogy bevásároljak otthonra.
...
Anna melyik tésztát is szokta venni a spagettihez?
Teljesen elmélyültem a nézegelődésben. Még arra sem figyeltem fel hogy valaki a fenekemre csapott.
- Pardon? - fordultam meg kissé idegesen.
- Szia szivi - mosolygott Maya majd magához ölelt.
- Hogy hogy itt vagy? - öleltem vissza lepődötten.
- Igazából a vásárlás után úgyis átmentem volna, de akkor már elmondom - támaszkodott rá a bevásárló kocsira majd neki futott és elgurult vele.
- Most akkor mondod vagy még itt rallizol? - siettem utána mosolyogva.
- Szóval.. - kezdett ell a polcról Whiskyket leemelni.
- Leo ma tartja a szülinapját bár amúgy jövő héten lenne csak ők is dolgoznak már akkor.. - karolt belém.- És hol tartja? - kérdeztem.
- Én vagyok a szervező úgyhogy nálam - kacsintott rám mire kissé felkuncogtam.
- És még Petrick is ott lessz! - hangsúlyozta ki.- Mit kéne vennem Leonak? - kezdtem ell törni a fejem.
- Hidd ell szivi, hogy rád családtagként néz, bármit adsz neki nagyon örülni fog neki és értékelni fogja! Na meg hogy ha már ott leszel velünk ő annak is nagyon örülni fog - simogatta meg kissé a fejem búbját.
- Okéé - mosolyodtam ell.
- De azért egy Vodkát vehetnél a házigazdának - nézett rám egy bájos mosollyal az arcán.
- Maya alkohol mérgezést fogunk kapni - néztem rá mire ismét csak elgurult a kocsival.
- Ó hogy csezd meg! - siettem utána.Miután végeztünk át mentünk hozzám hogy elkészülhessek az estére.
- Te maradj csak itt, én meg feltúrom a szekrényed - ültetett le az ágyra majd a szekrényemhez ment.
Csak hátra dőltem az ágyon és a telefonomra néztem.
Már két óra lenne?
Anna most sem hagyott semmi visszajelzést.
De elfogadható mivel biztosan dolga van a szüleivel és érthetően elfoglalt velük.Annyira hiányzik már most.. Remélem jól van azért
- Ezt meg ezt próbáld fel - állt elém két ruhával a kezében.
- Maya ez nagyon ribancos, ezt meg iskolás korom óta nem is hordtam - mutattam a kezében lévő fekete pántos ruhára.
- Csak vedd fel őket! - ült le az ágyamra majd kíváncsian nézni kezdett.
Egy röpke sóhaj után elkezdtem belebújni az egyik ruhába.- Ebben nagyon szexi vagy! - mosolygott mint egy bajszos pedofil.
- Az én ruhám is fekete lesz - fonta össze lábait.- Hát te tudod - húztam le a pántokat a vállamról.
- Álj! Stop! - állított meg.
- Maradj így, felhívom Yasut hogy kéne egy fuvar és át megyünk hozzám hogy én is felöltözzek - vette elő a farzsebéből a mobilját.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!