25.

1K 36 4
                                    

Közőltük a tanárnővel hogy ellmegyünk reggelizni,majd ki sétáltunk.

- egyébként,aranyos ez a szoknya.. - mondta Daniel.
még mindig fogjuk egymás kezét..

- aranyoos? Nemiiss! - néztem  a fiúra mire elmosolyodott.

- de.. - Ekkor Daniel a kezünkre nézett.
- a kezed,a kezemben olyan mint egy kis ropi! - mondta nevetve.

- mii!? Nem is! Valojában az én kezem ugyan akkora mint a tiéd,csak össze nyomtad! - mondtam mire felnevettünk.

- na muta.. - mondta Daniel majd eggyik kezét felém nyújtotta majd tenyerét szét tárta és felém nézett.
Hamar leesett hogy mit szeretne,egymáshoz illesztettük tenyerünk és megnéztük  hogy meikünké a nagyobb..

A kezem az ő kezéhez képest tényleg akkora mint mint egy ropi..

- najóó! - mondta nevetve Emily. - add idee - ekkor a lány megfogta a kezem és és a tenyeréhez illesztette.
- jó ez aranyoos! A tied még az enyémnél is kisebb! - erre mindannyian felnevettek.
Annát nem is érdeklem,hozzám sem szól.. Lehet nekem kell megtennem az első lépést..

- Anna.. - mondtam Mire a lány rám figyelt. - muta a te kezed. - ekkor Anna megindult felém mosolyogva majd egymáshoz mértük.

Igen, ez az a kéz amit én fogtam mindig még Derek elött..
Annán az én fekete pulcsim van,mikor félre néztem egy másodperce bepillantottam a pulcsi ujján, és Annának volt valami folt a karján,nem szerettem volna hangoztatni hogy Héé tiszta lila a karod!! Pedig megtehettem volna, mert ez lett volna az őszinte reakcióm.

- nektek ugyan akkora a kezetek! - mondta Emily.

- jé, és tényleg! - mondta Emily melett álló fiú.

Lassan elhúztuk tenyerünket egymástól, majd megfogtam Daniel kezét, Anna pedig Derekét és mentünk tovább.

- többet kéne viselned szoknyát.. Jól áll.. - mondta Daniel,majd kinyitotta a Pop's ajtaját és bementünk.

Ugy beszél,mintha a pasim lenne..

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now