15.

1.2K 46 3
                                    

A buszon siettünk a legközelebbi ülőhelyre ahol elférünk négyen.

- Dög meleg van.. - mondtam mire egyszerre sohajtottunk fel mindannyian.

- kinyitom az ablakot.. - mondta Amanda.

- jó ez igy rohadt fos.- mondta Emily.

- mármint mi? - néztem rá.

- hát ez a meleg.. És még a harisnyámba is bele izzadtam..

- vedd le.- mondta Jess.

- a buszon? Mindenki elött? ... BIZTOS HOGY NEM!! - mondta mire Jess felnevetett.

- eltakarunk
Mondta Amanda.

- De komolyaan, vagy szakitsd szét. - mondtam és mindannyian Emilyre néztünk.

- na most melyik opció?Leveszed, vagy szaggasuk szét?- mondta jess.

- AAHHAHAHAHHJJJ... jó legyen.
De, nehogy meglásson valaki,főleg ne a diáktanács, mert akkor nekem annyi.Rohan majd a kis jegyzet füzetével a tanárúrhoz és kapok egy életre szoló leszidást.- mondta Emily.

- j-jooo, majd akkor vigyázunk! - mondtam, mire Emily kibújt a cipőjéből.

- ne kiméljetek, tépjétek szét ezt a szörnyeteg! - mondta Emily.
Elöször is,Jess a talpánál kezdte ell szakítani, Amanda a combrészénél, én meg a térdenél.
Miután végeztünk Emily kibújt a harisnyából és vissza leültünk.

- nehéz szülés volt.. - mondtam kifáradtan.

- ti micsináltok? - jelent meg Anna.

- semmit..Amugy is, mi köz..- mondta Jess. - ekkor Anna rám nézett.

- m-mi... Te a diáktanács tagja vagy? - vágtam Jess szavába.
E pillanatban mindannyian Anna egyenruháján lévő karszallagra pillantottunk amin:

"A Diáktanács hivatalos tagjának nyilvánított alelnök."

felirat állt nagy betükkel.

- igen, a tanárnő szerint kiváló tag vagyok.Hozzá füzném én még elméletileg próba idős lennék, de shhh!
a gyülések, a megbeszélések,a papir munka,az iskolai versenyek,fesztiválok megtervezése nem is annyira vészes így hát beválaltam.

- az mondjuk izgi - mondta Amanda.

- én felelek értetek,szóval viselkedjetek! - mondta Anna és elviharzott. - olyan szép! Sőt, tulságosan is szép... tökéleted egyszóval..  - gondoltam magamban.

- nekem annyi, nincs több éstéi kiszökés a koleszból,nincs több dohizás az ablaknál a mosdóban.Mindig a nyakunkon lesz. - sóhajtott fel Emily.

- de be vagy punnyadva ! - mondta Jess.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now