11.

441 24 2
                                    

Másnap suliba menet a cicát lepasszoltam Mayának végül elváltunk.

Amint beértem szemeimmel keresgélni kezdtem Annát hogy beszélni tudjunk azonban sehol sem találtam.

Hol lehet?

- Hanna.. - éreztem meg két kezet a derekam körül átfonódni.

Meglepett..

Nem válaszoltam,csak kíváncsian követtem a lányt aki egyenesen az udvarra húzott.

Mikor kiértünk Anna a padra ültetett ő pedig megállt előttem.

- Játszunk egy játékot - mosolygott rám mire csak bólintottam egyet.
- Nincsen játék szabály,csak legyél őszinte.. - nézett rám végül bele is kezdett.
- Szóval ha én holnap után elmegyek,mit fogsz csinálni? - tette fel a kérdést amire még eddig sem tudtam választ adni.

Nem láthatja hogy bizonytalan vagyok szóval..

- Háát.. Lehet átmegyek a nagyihoz - néztem a lányra.

Mondjuk pár napja voltam de mindegy..

- És azon belül? - ült le mellém.

- Semmiiit.. - néztem magam elé.

- Igaz hogy menni akarsz dolgozni? - Kérdezte miközben lágyan az állam alá nyúlt és maga felé fordította a tekintettem.

Honnan tudja?

Mielőtt megszólalhattam volna Anna a mutató ujját a szám elé rakta.

- Hogy ezt honnan tudom,csiripelik a madarak.. - tette végül tenyerét a szám elé.

- Maya volt? - kérdeztem miközben elvettem a szám elől a kezét majd a combomra raktam és egyik ujjammal köröket rajzoltam a lány tenyerébe.

- És mégis mit szeretnél dolgozni?

- Maya mondta hogy tud valami állást.. - néztem a lányra aki csak felált mellőlem majd vett egy mély levegőt.

- Olyan munkát akarsz mint ami neki van? - nézett rám mire a szívem egyre hevesebben kezdett verni.

Ezt meg miért gondolja?

- Nem! - néztem rá mire idegesen elfordult majd leguggolt elém.

- Hanna.. Ha ő munkát tud neked szerinted milyen munka lesz az? Én nem szeretném hogy random férfiak fogdozzanak téged! - nézett a szemeimbe mire csak bólintottam párat.

- Ha olyan,akkor nyilván nem vállalom ell.. - mondtam mire a lány megfogta a kezem.

- De Hanna,akkor mégis mit szeretnél ha az nem jön össze?

- Te mit szeretnél? - néztem rá.

- Én elfogok menni - ált fel majd mikor érte nyúltam csak megrázta a fejét és bement.

Ezt nem hiszem ell.. De komolyan.. És most mi a fenét csináljak? Tapsoljam meg magamat amiért vitát generáltam pár nappal az előtt hogy Anna autóba száll és a világ másik oldalára megy? Maga vagyok a szerencsétlenség.. És nem tudok segítséget kérni senkitől sem.. Oldjam meg ezt is ugye?

Továbbá mikor feláltam a padról a percben becsöngettek.

Szuper.. De már nincs kedvem bemenni..

Kedvtelenül csak az aulába ballagtam végül kimentem az ajtón.

Na és most mit kezdjek magammal? Menjek haza az üres házba? Menjek át Willhez? De csak megint vita lenne a két fiú közt.. Hívjam fel Yasut? De biztosan dolgozik.. Maya meg túl messze lakik innen..
Egyedül maradtam..

Mikor a buszmegállóban értem váratlanul Leoval futottam össze.

- Sziaa bocsi hogy nem mentem haza.. - nézett rám azonban nem válaszoltam csak megöleltem őt.

- Mennyünk haza - mondtam mire felszálltunk a buszra és végül haza mentünk.

Az este folyamán Maya felhívott hogy a cica nincs valami jól ezért Leoval taxiba szálltunk és elmentünk érte.
Mikor haza értünk a cicus enni sem akart inni főleg nem.

- Mi a baj? - guggoltam le a kis szürke szörgombóchoz.

- Én tényleg figyeltem rá.. - mondta Maya mire csak bólintottam párat.

- Lányok.. Yasu írt hogy segitenem kellene neki szóval nem gond hogy ha itt hagylak titeket? - emelte fel tekintetét a telefonjáról Leo.

- Ami azt illeti nekem is mennem kellene.. A munkát meg majd holnap megmutatom - tette a kezét Maya a derekamra.

- Menjetek nyugodtan.. Nem lesz gond,megetetem a cicát utánna meg lefekszem aludni - mondtam ásítva.Továbbá kikisértem őket majd elköszöntünk egymástól.

- Gyere cicus.. - vettem fel a földről majd amíg kibontottam a macska eledelt a cicát a pultra tettem ahonnan kíváncsian nézte munkásságomat.

Időközben észrevettem hogy Maya itt hagyta a dzsekijét azért gondoltam felakasztom a fogasra hogy ha legközelebb jön akkor ne felejtsem ell oda adni neki.

Továbbá bekapcsoltam a tévét és kapcsolgatni kezdtem a csatornák között.

Ahj istenem.. Mindjárt éjfél én meg tétlenül ülök a tv előtt egy csintalan cicával és jelenleg együtt nézzük a tévét amiben egy csávó éppen elad egy ősrégi papucsot aminek még a nevét sem tudja kiejteni rendesen.. Vajon ha Anna elmegy minden estém így lesz?
Minden esetre nagyon remélem hogy a cicának nincs baja.. Majd holnap elviszem orvoshoz..

Mikor már éppen lehunytam volna a szemeimet csöngettek.



ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now