- Hé, fölkelni! - ébredtem fel Anna hangjára.
- Készülődj mert menni kell munkába - mosolygott majd apró puszikat hintett az arcomra.- Ugh.. - Ültem fel.
Miután felöltöztem a fürdőbe vettem az irányt hogy elvégezzem a reggeli rutinomat.- Hű de kicsípted magad - ölelt át hátulról Anna.
- Épp fogat mosnék - dünnyögtem.
- Fogd be - csókolt a nyakamba.
- Jól érezted magad tegnap? - kérdeztem miközben kisétáltam a fürdőből.
- Igen! - mosolygott.
Ennek örülök
- Indulhatunk? - néztem rá miközben felvettem a kabátomat.
- Egy pillanat - bajlódott a kabátjával.
Csak mellé léptem és felhúztam rajta azt a fránya cipzárt végül igazítottam rajta még párat és már ki is mentünk.- Álmos vagyok - ásítottam.
- Én is.. - sóhajtott majd elindította az autót. Csak néztem őt ahogyan a szél fújja a lófarokban levő hosszú selymes haját. Mostanában ritkán hordja így, igazán helyesen áll neki. Kiemeli az aranyos arc vonásait és a gyönyörű szemét.
- Miért bámulsz? - mosolygott rám.- Fogd be - tettem a homlokomra a kezem.
- Semmi közöd hozzá - mosolyodtam ell.- Valóban? - markolt a combomra.
- Igen! - pirultam ell kissé mire feljebb csúsztatta kezét.
- Este randizunk? - fordította maga felé az arcom majd megcsókolt.
- Benne vagyok - mosolyodtam ell.
- Hova megyünk? - kérdeztem.- Hmm.. - gondolkodott.
- Még nem tudom - húzta össze vállait....
- Szia Kincsem - mosolygott rám Grace néni.
- Jó reggelt - kötöttem derekam köré a kötényemet.
- A többiek? - néztem a nőre miközben az asztalokat kezdtem törölgetni.- Yasu később jön, Maya járt már itt és Petrick pedig a mosodában van - intett hátra. Percekkel később az említett ősz hajú férfi lépett körünkbe.
- Szia Hanna - köszönt Petrick.
- Jó reggelt - mosolyogtam.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!