28.

359 25 2
                                    

Reggel mikor felébredtem Anna a hasán fekve nézte a tévét.

- Jó reggelt - másztam a hátára.

- Reggelt - kezdett ell izeg mozogni amit követően kis híján leborultam róla.

- a popim - kaptam az említett helyre ami láttán Anna felnevetett.

- Gyere csináltam neked kávét - segített fel.

A konyha pulton ülve kortyolgaltam durcásan a kávét mire Anna elmosolyodott.

- Te meg min mosolyogsz? - kérdeztem szemöldökömet felhúzva.

- Olyan vagy mint egy zsémbes néni - nézett rám fejét megtámasztva.

- Nem beszélek olyannal aki kora reggel ledob az ágyról - fordultam el a lánytól.

- Hát, kár érte.. - indult meg felém.
- Gondolom akkor már ez a kávé sem kell - férkőzött be lábaim közé,egyúttal pedig a bögre után nyúlt.

- De kell.. - kortyoltam bele amit követően elemelte a szám elől a bögrét majd lassú csókba húzva hirtelen kivette a kezemből azt.
- Jaj már! - nevettem fel.

- Látod nem bírod ki hogy ne beszélj hozzám - mosolygott rám.

- Pff.. - forgattam szemeim.

- Nincs igazam? - lépett vissza hozzám majd két kezét átfonta a derekam körül majd mint egy plüss macit magához ölelt.

ajj de imádom ezt a lányt!

- Deee - pirultam ell.
Amíg ölelkeztünk fejemet a lány vállára hajtottam.

Imádom ezt..

- Egyébként mennyi az idő? - kérdeztem ásítva mire Anna elhúzódott tőlem és a telefonjáért nyúlt.

- Nyolc óra múlt,miért? - bökte ki mire azon percben legszívesebben elájultam volna.

- Bazdmeg! - mondtam artikulálva majd gyorsan leszálltam a konyha pultról és fölszaladtam a szobámba ahová a lány értetlenkedve követett.

- De most miaz? - ált meg az ajtóban.

- Tízre kell bent lennem.. - bújtam ki idegesen a pizsoma fölsőmből amit a lány szemei végig kísértek.
- Teljesen kiment a fejemből.. - sóhajtottam.

- Jól van semmi baj! - próbált nyugtatni arcán egy kétségbeesett mosollyal.

- Kivennél a szekrényből légyszi egy fehér inget? - néztem rá mire bólintott.

...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now