17.

447 22 2
                                    

Miután kiszálltunk egy teljesen más városnak néztünk elébe. A város maga gyönyörű volt,az utcákat különféle házak sora szegélyezte. Rengeteg ember járkált mindenfelé férfiak,gyerekek,nők mindenhol. Az utcán sok bolt állt,köztük ott volt az a gyönyörű étterem is ahova bementünk.

- Üljetek le,én beszélek addig a pincérrel! - mondta Cameron.

Miután leültünk egyszerre két pincér is megjelent hogy felvegye a rendelésüket.

- Te menj a másik asztalhoz! - utasította a férfi a fiatal nőt aki csak idegesen átment egy másik asztalhoz.
- Bocsánat még új itt! - mondta kínosan a pincér.
- Mit hozhatok önöknek? - kérdezte egy kis jegyzet füzettel a kezében mire megérkezett Cameron is és leült anya mellé.

- A legjobb borukat legyen szíves! - mondta Cameron.

Persze.. Megint csak a pia..

- Én ezt a csirkés valamit szeretném! - mondta Leo mire felnevettem.

- Áhh,igen.. Rendben.. - mondta a pincér majd jegyzetelni kezdett.

- Én.. Cobb salátát kérek! - néztem a pincérre.

- És ön mit szeretne? - nézett a férfi anyára.

- Lepjen meg! - mondta anya mire a pincér csak mosolyogva bólintott egyet majd elment.

Míg anyáék fecsegtek én és Leo az asztal alatt sms-eztünk.

📶 Telekom HU       15:44              96% 🔋

🙎🏼‍♂️
Leo.

Leo.
Szerinted mikor megyünk haza?

Hanna.
Nem tudom de fáradt vagyok!

Leo.
Igen.. Az én is!

Hanna.
Na a két buli gyilkos is megérkezett!😂

Válaszoltam mire felnevettünk.

- Mi olyan nevetséges? - kérdezte Cameron mire megérkezett a pincér majd az asztalra helyezte az italokat.

- Az italaik! - hajolt ell az asztaltól a férfi.
- Apropó.. Az ételeiket hamarosan hozzák! - mondta majd elviharzott.

- Grace-re! - emelte fel poharát Cameron.
Miután koccintottunk meghozták az ételeket is.

- És a meglepetés.. - rakott anya elé a pincér egy úgynevezett Vakond túrás süteményt.
- Jó étvágyat! - mondta a pincér.Miután megköszöntük el is ment.

- Basszus! - hajolt le Cameron mivel leejtette a poharat ami el is tört.

Na mindegy..

- Grace.. - térdelt le anya elé.
- Hozzám jössz? - kérdezte Cameron kezében egy gyűrűvel mire anya kezét a szája elé téve bólintott párat majd utat hagyva könnyeinek felállt az asztaltól.

MI A FRANC FOLYIK ITT?

- Igen! - mondta Anya mire felegyenesedett Cameron majd csókba húzták egymást.

Továbbá szótlanul Leoval összenéztünk majd mint ahogyan a körülöttünk lévők, mi is tapsolni kezdtünk.

Egy kis időre rá,haza indultunk. Mivel elég hamar besötétedett és még utunk mindig tartott gondoltam lehunyom a szememet és próbálom emészteni a történteket.

Ez is csak egy rossz álom..

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now