30.

409 25 0
                                    

Ismeretlen utcákban járva Emilyék félrészegen vihorásztak kezükben egy üveg borral,hátul pedig Lisa és Anna nézték telefonjukon az utat a bár felé.

- Mikor érünk már oda? - kérdeztem szememet dörzsölve.

- Elvileg.. Itt vagyunk - emelte fel tekintetét Anna a telefonjáról.

Furcsa mód egy sikátornál álltunk meg mire csak értetlenkedve bámultam a lányokra.

- Go! - mondta Emily és kinyitott egy ott lévő ajtót majd ránk nézett.
- Nem fogom egész nap tartani! - mondta szemét forgatva mire mindannyian besiettünk az ajtón.

Mint ahogy gondoltam,hangos zene
Száz féle lámpa ami szándékosan a szemedbe világít.. Sok fiatal és persze az alkohol ami minden második ember kezében áll.

- Gyertek vegyünk piát! - húzott minket Emily a pulthoz.

Miután kikérte mindenki az első italát koccintottunk és végül mindenki meghúzta a pohár tartalmát.

- Mi ez fertőtlenítő? - mondtam fintorogva mire Anna felnevetett majd a tömegbe húzott és táncolni kezdtünk.

Az idő hamar eltelt,mindenki ivott,csak Yuzu és én nem.Emilyék rendszeresen eltűntek egy kis időre majd ujjonan szerzett itallal tértek vissza.

- Te jó ég.. De beszédültem! - kapott a fejéhez Anna mire furcsálkodva néztem rá.

- Jól vagy? Mennyünk ki? - néztem rá aggódva mire dölöngélve tekintetét felém szegezte majd egy mosollyal az arcán csak legyintett egyet.

- Kicsi Hanna elmegyek a mosdóba,várj meg oké? - simogatta meg a fejem búbját majd eltűnt a tömegben.

- Gyeree ezt kóstold meg! - húzott maga elé Emily majd valami kék színű italt a kezembe nyomott.

- Elfáradtam! - fújta ki magát Yuzu.

- De ennék most valami finomat! - jelentettem ki mire mindannyian felnevettek.

- Az hogy lehet hogy egy ilyen helyen te enni és nem inni akarsz? - karolt belém Emily. 

- Ő csak szimplán Kicsi Hanna! - mondta Jess.

- Mennyünk táncolnii!invitált minket Lisa majd a tömeg közepére álltunk.
Táncolás közben éreztem ahogyan valaki hátulról nekem simul kezeit pedig a derekamra teszi. Amint megfordultam meglepett a látvány mivel egy ismeretlen húszas éveiben járó férfi volt az.

- Az agyád mindenit! - köpte a szájában lévő italat a férfira Lisa mire felnevettünk.

- Most akkor kivel táncoljak? - nézett ránk felhúzott szemöldökkel.

- Ember leszbikusok vagyunk kotródj! - emelte a férfira mutató ujját Emily.

Hát ez kész!

- Bocs - köszörülte meg a torkát majd arrébb húzódott.

- Te jó ég! - nevettünk fel.

- Egyébként hol van Amanda? - nézett körül Lisa.

- Valami fiúval táncol.. - mutatott a tömegbe Emily.

- Nem lesz belőle baj? Inkább ide hívom! - mondta Yuzu majd a lányért sietett. 

- És Anna? - kerestem szemeimmel majd kapcsoltam hogy azt mondta a mosdóba megy.

Még azóta nem jött vissza.. Utánna megyek!

- Mindjárt jövök.. - intettem a lányoknak majd a mosdóba vettem az irányt.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now