Cennetsel Kılıç Sıradağları

1K 62 8
                                    


Yun Che afallamış bir ifade takınırken ağzı hafifçe açıldı...

O Chu Yuechan'ın "Bir Numaralı Güzellik" ünvanı yüzünden şaşırmamıştı. O kesinlikle nefes kesici güzelliğiyle bu unvanı tam olarak hak ediyordu. Onun "Donmuş Bulutun 7 Perisi"nden biri olduğuna hatta 1. sırada olduğuna da şaşırmamıştı. Sonuçta gücü İmparator Kaynak Alemine yarım adım girmişti. Bu noktayı Yun Che'de daha önce belli belirsiz tahmin etmişti.


Ancak onun bu kadar hayranı olacağını düşünmemişti ve hayranların hepsi de çok büyük kişilerdi. Diğerlerini saymazsak bile onların arasında şuan ki Xiao Tarikatı'nın Tarikat Lideri, Cennetsel Kılıç Villa'sının şuan ki lideri ve hatta Mavi Rüzgar İmparatorluğunun İmparatoru Cang Wanhe.... sadece bu 3 ismin itibari dünyayı sarsacak cinsten değil miydi?

Bu üç isim bile Chu Yuechan'a hayran olduğundan Chu Yuechan'a aptalca aşık olan kişilerin sayısı kesinlikle birisini şoktan öldürecek kadar fazlaydı.

Ve o insanlar bu sevdikleri "Donmuş Güzellik Perisinin" ona verildiğini bilseler o zaman o....

Bunu düşündüğünde Yun Che'yi neredeyse soğuk terler basacaktı.

"Küçük Kardeş Yun sorun nedir?" Aniden Yun Che'nin bedeninin biraz titrediğini hissettiğinde Cang Yue kafasını kaldırdı ve endişe içinde ona baktı.

"Bi....Birşey yok. Çok fazla rüzgar var biraz soğuk." Yun Che belli belirsiz söyledi ve ardından irdeledi. "O zaman....ona bu kadar hayran olan erkekten birisini istedi mi? Ona hayran olan erkeklerin nitelikleri...." Yun Che yutkundu. "Gerçekten yüksek."

"Hayır." Cang Yue nazikçe başını salladı. "Chu Yuechan ve küçük kız kardeşinin küçüklükten beri kimsenin desteği olmadan bu dünyada yalnız başlarına olduklarını duydum. Onlar çok küçükken Donmuş Bulut Asgard'ın Sahibesi tarafından alınmışlar. Donmuş Bulut Asgard'ın kadınlarının hepsi donmuş kalplere sahipler ve başka biri için hisler beslemiyorlar. Tabi ki Chu Yuechan da onlardan biri. Ayrıca ona hayran erkekleri her zaman acımasızca geri çevirdiğinden ve neredeyse onları öldürebilecek olmasından dolayı erkeklerden nefret ediyor gibi gözüküyor. Buna ek olarak hem kendi gücü hem de Donmuş Bulut Asgard'ın caydırıcı tavırları sayesinde kimse onu zorlayamaz. Bu nedenle tüm bu yıllar boyunca onun gözüne giren kimse olmadı. Onunla birlikte yaşama şansını elde eden bir erkek bile asla olmadı.

"Oh." Yun Che başını salladı ve sessizce bir rahatlama nefesi aldı. Az daha "Şükürler olsun." Lafını ağzından çıkarıyordu. "Demin onun bir kız kardeşi olduğundan bahsettin."

"Mn. Kardeşinin adı Chu Yueli ve o da Donmuş Bulutun 7 perisinden biri ve 5. sırada. Oda bir Donmuş Bulut güzelliği ve onlar birlikte "Chu Yue Nihai İkilisi" olarak adlandırılıyorlar. Ancak tıpkı Chu Yuechan gibi onunda yakınlığını kazanan kimse daha olmadı....Küçük Kardeş Yun neden aniden Chu Yuechan hakkında bir şeyler sordun? Onu gördün mü?" Cang Yue sormayı bitirdiğinde kendi kendini inkar etti. "Bu olamaz. Chu Yuechan genellikle Donmuş Bulut Asgard'ın derinliklerinde ikamet eder. Ve gözükse bile bir peçe taktığı ve kimsenin yüzünü görmesine izin vermediği söylenmektedir. Bir yerden onunla ilgili haberler duymuş olabilir misin?"

"Mn. Öyle de farz edebilirsin." Yun Che cevaplarken kalbi dalgalandı....Lan Xueruo ile birlikte olmak için Fen Juecheng ile karşı karşıya gelmesi gerekiyordu. Ama Chu Yuechan'i tamamen elde etmek istiyorsa...

Aiyah, lanet olsun! Chu Yuechan'in seviyesinden bahsetmesek bile hayatlarının yarısında ona deli gibi hayran olan ezici üstünlükte prestije sahip erkekler bile Mavi Rüzgarın 1 numaralı güzelliğin gözüne girememişlerdi yine de onlar bir küçük (kıdemce) tarafından temizce süpürülmüşlerdi. Eğer o insanlar bunu bilselerdi onu öldürmeden durmazlardı. Onu parçalara ayırdıktan sonra köpekleri beslemeleri bile hafif olarak düşünülebilirdi.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin