Büyük Klan Lideri: Fen Yijue

414 52 0
                                    

Yun Che'nin koluyla yaptığı atma hareketinin ardından Cennet Ateşi Yıldız Yakan Oluşum tarafından üretilen mor renkli alev denizi, bir volkan gibi patlayarak ileri doğru taştı. Bir anda Yanan Cennet Klanının içindeki herkes, aşırı korkmuş şekilde kontrolsüzce çığlık attı; hissettikleri şey kıyametin gelişi gibiydi.

Şeytanın dölü, sakın!!"

Tam o anda öfkeli bir kükreme gök gürültüsü gibi gürleyerek herkesin kulaklarını şok içinde uğuldattı. Yun Che aniden gözlerini çevirdi ve önüne doğru baktı... Bakışlarının içinde, tüm bedenleri, üzerleri mor alevler ile yanan kırmızı cübbe giymiş kırk veya elli yaşlarında gözüken iki orta yaşlı adam vardı. Onlar yıldırım kadar hızlıydı ve alev denizi alabora olmadan önce anında geldiler. Aynı anda ikisi de kollarını genişletirken ağızlarından bir kükreme sesi geldi ve birlikte Yanan Cennet Alevi denizine doğru hareket ettiler.

BOOM~~~~~

Son derece kasvetli bir patlama sesi yankılandı alabora olan mor renkli alev denizi birdenbire orada durdu. Bunun ardından aniden yön değiştirdi ve şiddetle doğuya doğru ilerledi. Ardından sayısız genişlemiş gözün altında, bin metreden daha uzak mesafeye düştü.

BOOM!!

Büyük bir gürleme ile birlikte mor renkli ateş ışığı alanı gökyüzüne yükseldi, gökyüzünü kırmızıya boyadı ve elli kilometre uzaklıktan bile görülebilirdi. Alevler çılgınca yayıldı, anında etrafındaki her şeyi sardı. Yanan Cennet Klanı'nın görkemli ana kapısı anında yanarak kül oldu ve tarikatın alanının onda biri, bu alev denizinin tamamen altında kaldı. O, tarikatın kenarında patlasa bile çıldırmış Yanan Cennet Alevleri yine de Yanan Cennet Klanına son derece büyük bir hasar vermişti ama kimseyi yaralamamıştı. Yun CHe'nin fırlattığı nokta ile karşılaştırıldığında sonuç bahsedilmeye bile değmezdi.

Alev denizini uzaklaştıran iki orta yaşlı adam aynı anda yere inerken bakışları ve auraları sıkı bir şekilde Yun Che'nin üzerine kitlendi.

"Büyük Klan Lideri, Ulu Büyük!!"

Yanan Cennet Klanının genç nesil öğrencilerinin hiçbirisi, ikisini tanımıyordu. Ancak tüm Büyükler ve Köşk Efendileri aşırı sevinçli seslerle manzarayı ifade etmişlerdi. Hatta bazıları oldukları yerde diz çökmüş ve mutluluk göz yaşları sel olmuştu.

"Birisi İkinci Seviye İmparator Kaynak Alemindeyken, diğeri Dördüncü Seviye İmparator Kaynak Aleminde... Şu anki halinle onların dengi değilsin. Hızlıca buradan ayrıl!!" Jasmine ivedilikle konuştu.

Yun Che'nin kaşları ansızın örüldü. Ve o anda soldaki orta yaşlı adam çoktan patlayıcı bir şekilde uçmuştu, onun tüm sağ kolu düz bir şekilde Yun Che'nin göğsüne doğru çarpan öfkeli bir mor ateş ejderhasına dönüşmüştü.

Yun Che'nin ifadesi karardı. Ejderha Kusurunu kavradı, tüm bedenindeki kaynak enerjisi yükselirken arkasında uluyan bir Gökyüzü Kurdu görüntüsü oluştu.

"Gökyüzü Kurdu Kesişi!!"

BOOM!!!

Gökyüzü Kurdu'nun görüntüsü ve Yanan Cennet Ateş Ejderhası havada çarpışarak dokuz gökten gelen gök gürültüsüne eş değer bir gümbürtü getirdi. Aynı zamanda mor renkli bir ateş ışığı alanı havada patladı ve onlarca metre dışarı doğru dağıldı. Şiddetli hava patlaması büyük miktarda Yanan Cennet Klanı öğrencisini yüz metreden daha uzağa uçurdu.

Ateş ışığının içinde Yun Che bir ağız dolusu kanlı sis püskürttü ve bir savaş topu gibi dışarı doğru uçarken birkaç yüz metre ilerdeki mor renkli alev denizinin içine girdi... Ama hemen sonra devasa bir kar beyazı kuş kanatlarını çırparak alev denizinden çıktı ve son derece hızlı bir şekilde ufukta beyaz bir nokta haline geldi.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin