Cennet Havzası Gizli Bölgesi Kuzeybatı yönü.
BOOM!!
Bir dağ ikiye ayrılarak karın ve buzun altına gömülü büyük boyutta taş ve toprak ortaya çıktı. Cennet Havzası Gizli Bölgesine daha önce girenlerin deneyimlerine göre bazı alışılmadık taşlar dağların altına serilme eğilimine sahiplerdi.
Ancak dağ ikiye ayrıldıktan sonra Fen Moli ilerlemedi. Bunun yerine tüm bedeni titredi ve olduğu yerde donakalırken son derece çirkin bir ifade takındı. Yanındaki orta yaşlı adam hemen sordu. "Ulu Büyük sorun nedir?"
Fen Moli'nin ifadesi kıyaslanamayacak kadar kasvetli bir ifadeye dönüştü. Bedeninden yayılan ördürme niyeti ve öfke yanındaki orta yaşlı adamın korkudan titremesine neden oldu. Bir süre sonra alçak sesle konuştu. "Juebi.....öldü!"
"Ne!!" Orta yaşlı adam şok içinde bağırdı. Gizli Bölgeye gireli daha 2 saat bile olmamıştı ve herhangi bir ödül toplayamadan önce bu kötü haberi almışlardı. Orta yaşlı adam panik içinde sordu. "Ulu büyük siz Juebi'nin bedenine ruh damgası bırakmıştınız. Kim......Juebi'yi öldürecek küstahlığa sahip olan kişi kim!"
"Mu Tianbei!" Fen Moli ellerini sıkıca sıktı ve neredeyse el kemiklerini eziyordu. Ardından bir yumruk attı ve doğrudan önündeki küçük dağa üflediği mor renkli alev yolunu serbest bırakarak küçük dağı enkaza çevirdi. Ağzından aşırı öfke dolu bir kükreme çıktı. "Mu Tianbei!! Senin ve bizim Yanan Cennet Klanımız arasında ne kin ne de düşmanlık vardı ama yine de sen böyle kötücül bir şey yaptın. 1 ay içinde senin Cennetsel Mızrak Gök Gürültüsü Ateşi Kaleni bu dünyadan sonsuza kadar sileceğim!!"
Diğer tarafta Mu Tianbei havadan indi ve Fen Juebi'nin yerdeki parçalanmış bedenine baktı. Bedeni biraz kasıldı ve yüzü sanki ölü sinek yutmuş gibi çirkinleşti. Fen Juecheng'in ifadesi 10 kat daha çirkindi. Aslında yakışıklı ve seçkin olan yüzü şuan öz annesinin bile tanımasının mümkün olmayacağı şekilde bozulmuştu.
Fen Juebi ölmüştü....O Yun Che'yi tehdit etmek için ruh damgasının varlığını kullanmıştı ama Fen Juebi göz açıp kapayıncaya kadar ölmüştü....O Yun Che'nin ellerinden bile ölmemişti...O Mu Tianbei'nin Yun Che için hazırladığı ölümcül darbe yüzünden ölmüştü.
Bang Bang Bang Bang....
Yan tarafta hafif ve tempolu alkış sesleri yankılandı. Yun Che'nin yüzü tamamen başkalarının acısından zevk alma ile doluydu. Bakışlarını Mu Tianbei'ye çevirdi ve minnettar bir şekilde konuştu. "Sen gerçekten Cennetsel Mızrak Gök Gürültüsü Ateşi Kalesinin Kale Efendisi olmaya layıksın. Demin ki saldırın gerçekten anlık, üstün ve son derece zarifti. Bu küçük senin hala daha önce Genç Kale Efendisi Mu ile aramızdaki çatışmanın üzerine düşündüğünü ve bununla hala bazı problemlerin olduğunu bilmiyordu. Sen sadece zaten düşmüş birine vurmaya hazırlanmadın ayrıca uzaktan izleyen bir seyircinin ilgisizliğine sahiptin. Sen eylemlerini destekledin ve Yanan Cennet Klanının 2. Genç Efendisini öldürdün! Bu zihin, bu ruh, bu cesaret bu küçüğün aynı anda utanç ve hayranlık hissettirdi. Ben bu Fen Juebi'nin Fen Moli tarafından bırakılan ruh damgasını taşıdığını duydum. Fen Moli çoktan klanlarının 2. Genç Efendisinin tek mızrak darbesiyle öldürürken Kale Efendisi Mu'nun gösterdiği etkileyici ustalığı biliyor olmalı. O şimdiye kadar ölüm ve kalımın eşiğine gelecek kadar sinirlenmiş olmalı. Hahahahahaha..."
Yun Che kinayeli alayından sonra delice bir kahkaha patlatmayı unutmadı. Mu Tianbei'nin teni siyahlaştı ve ardından siyahtan beyaza dönüştü. Karnının içinde tuttuğu öfke güç bela midesini patlatmaktan kaçındı. Yumruklarını sıktı ve öfkeyle kükredi. "Seni velet!!! Yanan Cennet Klanının Genç Efendisi bu meseleyi benim için çözer! Ölümün bu kadar yakın ama sen hala gülebiliyorsun! Darbelerimden birisinin senin bedenindeki kemikleri acımasızca kırışını sadece izle!"