Kılıç Azizinin Hiddeti

434 49 1
                                    

Yun Che Mavi Ateş şehrinden ayrılıp Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'na doğru yola çıktığında, Yanan Cennet Klanı'nın üstünde, gökyüzünde bir kişinin gölgesi sessizce ortaya çıktı...

Fen Juechen çoktan şehri terk etmişti ve Yanan Cennet Klanı ölüm sessizliğine bürünmüştü. Zemin harabelerle kaplanmış ve ölü bedenlerle doluydu, sanki son zamanlarda yıkıcı bir felaket yaşıyormuş gibi etrafı çevreleyen hava çürümüş ve kömürleşmiş bir kokuyla dolup taşıyordu. Ara sıra bir iki cesur kişi haber bulmak için bölgeye yaklaşıyor; Ancak Yanan Cennet Klanı'nın dağınık kalıntıları gözler önüne serilince tüm bedenleri istisnasız korku ile titriyordu. Fazlaca terleyerek acele ile orayı terk ediyorlardı ve hiç kimse yerleşim yeri yakınına yaklaşmaya cesaret edemezdi.

"Ne yazık ki çok geç kalmışım."

Gökyüzündeki kişinin gölgesi kalan harabelerin ve sessizliğin üzerinden uzun süre aşağıya baktı. Sonunda, zorlukla bir nefes aldı. Baskıya neden olan güçlü aura nefes alış sesini takip etti. Gökyüzünden aşağı doğru boşaldı ve Yanan Cennet Klanı'nın tümünü kuşattı. Birkaç saniye içinde hava akışı kesildi ve gökyüzündeki bütün karanlık küller durdu. Sanki zaman durmuştu.

"Eğer bu engin güç doğru kişide olsaydı Mavi Rüzgâr İmparatorluğu için büyük bir lütuf olurdu, ancak ne yazık ki bir şeytanın kalbine sahip.

Bu kadar acımasız bir katliamla Yanan Cennet Klanı Mavi Rüzgâr İmparatorluğuna bir tehdit oluşturuyor. Ve ben kesinlikle boş durmayacağım."

Bakışları kuzeye doğru kaymıştı. Geldiği yöne geri dönmedi, bunun yerine havaya uçtu, aceleyle kuzeye doğru gitti ve bir göz kırpması ile kilometrelerce uzakta beliriyordu.

----------------------------------

"... Yanan Cennet Klanı'nın üssü çoktan düşmüş bir yığın kalıntıydı. Klan Ustası, Büyük Klan Ustası, otuz üç Köşk Efendisi, yirmi yedi İhtiyar ve tüm öğrencileri... Hepsi kayıplar arasında yok oldu, bir tek kişi bile kurtulamadı ya da kaçmayı başaramadı... Klandaki bütün hiyerarşi yok edildi... Yanan Cennet Klanı tamamen tükendi. Sadece tüm klanı imha ederek kalmadı, ölçülemeyecek derece sefil halde tahrip etmişti. Yun Che'nin kötü niyetli eylemleri, hayal ettiğimiz şeyin çok ilerisine geçti..."

"Yanan Cennet Klanı'nın çeşitli dış tarikatları, ilk fırsatta Yanan Cennet Klanı ile hemen hemen bütün bağlantılarını kopardı; daha sonra Yun Che'nin hareketlerinin onları etkileyebileceğinden korkup adlarını değiştirdiler. "

Bunu duyduktan sonra, Xiao Juetian'ın vücudu daha ağır bir nefes aldı ve Yanan Cennet Klanının yıkımını duyduktan sonra, dişlerinin arasından akan bir soğukluk hissetti. O sadece herkes gibiydi; Yun Che'nin misillemesinin bu kadar merhametsiz olacağını hiç beklememişti.

Aslen Yun Che'nin Klan Ustasını ve diğer çekirdek üyeleri öldürdüğünü düşündüğünden, Yanan Cennet Klanına karşı misilleme sınırı olduğunu düşünüyordu. Yun Che'nin yaptığı şey, onun asla başına gelmemişti, cehennemden gelen bir cezalandırma olarak düşünülebilirdi.

Şahsen meselenin gerçeğini duyduktan sonra, şok oldu. Şüphesiz daha önceden bir önsezi hissetmişti.

Yun Che'nin kişiliğine dayanılarak, üç yıl önce meydana gelen olaylar o kadar kolay ortadan kaldırılamazdı.

Bununla birlikte, bu olanlar Xiao Kuangyun'un kişisel eğlencelerinin bir sonucuydu. Eğer onun ilk eşinden yavrusunu terk etme acısını yaşarsa, Yun Che ile meseleleri halletmek için inisiyatif kullanmaya karar verdikten sonra barış içinde sorunlar çözülebilirdi.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin