Yanan Cennet Klanının tüm üyeleri geri çekilmişti.İki binden fazla mürit, Gökyüzü Kaynak Aleminden sekiz güçlü kaynak uygulayıcısı. Yun Che'nin neden olduğu büyük tehdidin altında, yüzleri gaddarlaştı ve herhangi bir onurları kalmadı.
Yun Che'nin savaş yetenekleri şok edici olsa da, Yanan Cennet Klanının hepsine karşı bir tehdit olamazdı. Ancak, zalim ve kalpsiz yöntemlerine ek olarak, karşı konulamayan tüm garip teknikleri ile, başarılı bir şekilde Yanan Cennet Klanının psikolojik bariyerine nüfuz etmişti. Yun Che'nin Fen Juecheng'i yüce gönüllülük yaparak onlara geri verdiği son hareketinde tedbirli davranmak ve riske girmemek yerine pervasızca hareket etmişti
Yanan Cennet Klanının gelin eskortu sadece Prenses Cang Yue'yi getirememekle kalmamış, hatta iki yüz müridini kaybetmiş ve Fen Juecheng'te ağır yaralanmıştı... Ayrıca mevcut olan herkes buna şahit olmuştu. Onların itibarı ve saygınlığı tamamen lekelenmişti. Öte yandan,Yun Che, Yanan Cennet Klanını bu tür sıkıntılara sokmayı başardığından, herkesin kalbini ve ruhunu şiddetle sallamıştı.
Yun Che, insanlar tarafından neredeyse efsanevi bir karakter haline getirilmişti, söylentiler daha dilden dile aktarılmadan, birkaç kat daha güçlendirilmişti! Önceki söylentiler üstüne eklendikçe abartıldı ve gülünç bir şekilde, ciddi bir şekilde zayıflamış hali halen "tanrısal hikayeler" gibi geliyordu.
Böylesi genç bir yaşta, insanların büyük ve kutsal bir klanmış gibi davrandığı Yanan Cennet Klanına baskı yapmış, Fen Moran ve Fen Duancang gibi zirve kaynak uygulayıcılarını bile mağlup etmiş ve geri çekilmelerini sağlamıştı. Onun geleceğinin sınırları şüphesiz hayal edilemezdi! Bu Prenses Cang Yue'nin ona ilgi duymasına ve Dondurulmuş Ay'ın Perisi'nin onun karısı olmasına şaşmamak gerekirdi... Hatta Chu Yuechan'ı içeren olay artık daha kabul edilebilir gibi görünüyordu.
"Küçük Kardeş Yun!!!"
Cang Yue, Yun Che'nin üstüne koştu ve sıkıca sarıldı, alnını onun göğsüne gömerken, aynı anda hem ağlıyordu hemde gülüyordu; ne de olsa bir imparatorluk prensesinin görünümü ve çevresindekilerin bakışları umurunda değildi. Yun Che'nin "ölü" olduğu bu süre içinde, onun tüm dünyası karanlıktı. Ona hala böyle sıcak ve gerçekçi bir şekilde sarılabildiği için, artık başka hiçbir şey arzulamıyormuş gibi hissetti.
"Heheh." Cang Wanhe de gülmeye başladı. Gülmesi sıralama turnuvasının birinciliğini elde ettiklerini öğrendiği zamankinden bile daha huzur vericiydi: "Kızımızdan beklendiği gibi. Yue'erin insanları ayırt etmek için iyi bir gözü var."
"Evet. İşte bu noktada, muhtemelen Ekselansları(Cang Yue) siz Majestelerinden daha iyi." Dongfang Xiu mutlu bir şekilde söyledi.
"Hahahaha..." Bunu işitince, Cang Wanhe sadece kızmamakla kalmadı, ayrıca yürekten güldü. Ancak, sadece iki kez gülmesini, uzun bir dizi öksürük takip etti.
"Bugün olanlar tamamen beklentilerimin dışındaydı." Dongfang Xiu, Yun Che'ye baktı ve derin bir nefes verdi: "Bu çocuğun geleceğini, değerlendirme veya tahmin etme hakkına ben bile sahip değilim. Bugün olanlardan sonra, o, şüphesiz Yanan Cennet Klanının en çok öldürmek istediği kişiye dönüşmüştür. Ancak, bilmiyorum onun için neden endişelenmiyorum. Aksine, Yanan Cennet Klanı için endişeliyim."
"Biz de aynı düşünüyoruz." Cang Wanhe'nin solgun yüzünde bir gülümseme belirdi, önce gözlerini tekrar kapattı ve iç çekti : "Gelişmeni görmek için şansımızın olmaması üzücü... Sadece Yue'ere iyi bakabilecekse, bu şekilde, iktidar için bir iç mücadele olsa bile, biz daha az endişeli ve suçlu hissederdik... Dongfang Xiu, bize, Yun Che'yi bizzat saraya davet etmemize yardımcı ol."