Hızlı Ve Kesin Savaş

420 53 1
                                    


Mu Tianbe davet ederken ses tonu kibir ve baskı ile doluydu, harika bir ima ile onu Cennetsel Yıldırım-Ateşi Mızrak Kalesi'ne katılmaya davet etmişti, onun hakkında daha iyisini düşündüğünü ve minnetle gözlerinden yaş dökülürken minnetle kabul etmeliydi.. Mavi Rüzgar Bilge Sarayı'na karşı tepeden bakması çok daha fazla ağırdı.. Yun Che yanında duran Qin Wushang'tan köpüren bir öfke hissetti ve küçümseyen bir gülüşle cevapladı: " Kale Lideri'nin beni bu derece düşünmesinden dolayı minnettarım, ama inanıyorum ki Kale Lideri Mu zaten biliyor, bu, Yun Che, Mavi Rüzgar Bilge Sarayı'nın öğrencisidir.. Şu an için ayrılma düşüncem yok, Kale Lideri Mu'nun nazik teklifini sadece reddedebilirim..

Mu Tianbei ifadesinde herhangi bir değişiklik olmadan cevap verdi: "Genç Efendi Yun, elbette böylesi devamlılık için iyi bir şeydir.. Ama karar vermeden önce etraflıca düşün; Mavi Rüzgar Bilge Sarayındaki herşey yalnızca daha derin yetiştirilmenin olduğu zeminde sıradandır ve imparatorluğun büyük derin pratik kuvvetleri arasında, ortalama olarak sıralanır.. Eğer İmparatorluk Ailesinin prestiji için olmasa, sadece aşağı olarak anılmaya layık bile değildir.. Miras, kaynaklar ve sanata gelince, Cennetsel Yıldırım-Ateş Kale'm ve aralarındaki fark, cennet ve dünya arasındaki fark kadar büyüktür.! Sadece çok gelişmeden söz edersek senin gibi parlak bir inci için bile Mavi Rüzgar Bilge Sarayı ile imkansız olurdu, sonunda, belki de senden onlar gibi sadece sıradanlığa alçalacaksın.."

"Mu Tianbei! Sözlerine dikkat et.!" Qin Wushang öfkeli bir ses tonu ile konuştu..

"Ama Saray Şefi Qin, sözlerimin herhangi biri yanlış mıydı.?" Mu Tianbe sonunda rahatsız olmuş Qin Wushang'a göz gezdirdi ve aşağılıyıcı bir kahkahayla konuştu: "Bunca yıldır, Mavi Rüzgar Bilge Sarayı hiç unutulmayan üst düzey bir öğrenci yetiştirdi mi.? Küçük Yun içinse başka bir yerden gelmiş olmalı, değil mi.? Küçük Yun'un performansı gerçekten şaşırtıcı, ama ne yazık ki, senin Mavi Rüzgar Bilge Sarayı'n onu korumak için nitelikli değil.. Bunun yerine gelecekte ön plana çıkma potansiyeli olan bu dahi mahvedilecek ve toprağa verilecektir.. Ama eğer Cennetsel Yıldırım-Ateşi Mızrak Kale'me gelseydi daha farklı olurdu.. En iyi kaynak ve en iyi miras sanatı ile onu geçindireceğiz.. Üç yıl sonra, ben, Mu Tianbei Sıralama Turnuvasında ilk üç sıraya onu ulaştırmaya ve onu bu dünyada ünlü yapmaya yeterli güvenim var.. Genç Efendi Yun, bir kişi sonuçta kendi hayatını yaşıyor.. 'Kişisel sadakat' adlı şey yüzünden kendi potansiyeline ve kendi geleceğine engel koyma.. Böyle önemsiz Mavi Rüzgar Bilge Sarayı, senin kalman için kötü bir yer bile değil.."

Qin Wushang'ın öfkesi çılgınca büyüdü.. Kabalığını ve davranışlarını görmezden gelip Mu Tianbei ile kavga etmek istiyordu.. Ama aynı zamanda, kalbi çılgınca atıyordu, bu Yun Che'nin gerçekten bunun gibiler tarafından avlanılacağından korkuyordu.. Çünkü Cennetsel Yıldırım-Ateşi Mızrak Kalesi'nin, Mavi Rüzgar Bilge Sarayı'nın gücünü aştığını reddedemezdi.. Daha açıkça söylemek gerekirse, bu iki güç ve koşulları aynı düzeyde değildi.. Eğer Yun Che Cennetsel Yıldırım-Ateşi Mızrak Kalesi'ne gerçekten giderse oranın şartları ile ne kadar çok gelişebileceğini bilemiyordu..

Ancak, Cang Yue de en ufak endişe yoktu.. Hafifçe gülümsedi ve dedi ki: "Yun Che, Mavi Rüzgar Bilge Sarayı'nın bir öğrencisi olmasına rağmen, Mavi Rüzgar Bilge Sarayı'nın kuruluşunun asıl amacı İmparatorluğun sayısız genç derin uygulayıcıları için bir uygulama alanı sağlamak, ve gitmek ya da kalmak öğrencisinin özgürlüğüne engel değildir.. Kale Lideri Mu'nun sözleri zaten yeterince açık; Eğer Yun Che'nin düşüncesi değiştiyse ve Mavi Rüzgar Bilge Sarayı'ndan ayrılıp Cennetsel Yıldırım-Ateşi Mızrak Kalesi'ne gitmek isterse biz kesinlikle karışmayacağız.."

"Hahaha.!" Mu Tianbei yüksek sesle güldü: "İyi.! Efsanevi Mavi Ay Prensesi'nden beklendiği gibi.. Sadece söylentilerdeki kadar asil değil, aynı zamanda oldukça cesur.! Genç Efendi Yun, açıkça duydun, doğru mu.? Eğer kabul etmezlerse önemli değil.. Cennetsel Yıldırım-Ateşi Mızrak Kale'me katılmaya istekli olduğun sürece, ne olacağını önemsemeyeğim, tüm Mavi Rüzgar Bilge Sarayı fırtına olsa bile durduramaz.."

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin