Kar Bölgesinin Asgardı

414 57 0
                                    

Yun Che tüm cesetleri aradı ve onların boyutsal yüzüklerini aldı. Yanan Cennet Klanının yüksek rütbeli kişiler, doğal olarak iyi miktarda hazineye sahip olmalıydı. Yun CHe büyük miktarda ödül hasat etti, ve Fen Moli'nin boyutsal yüzüğünde küçük miktarda Mor Damarlı Cennet Kristali bile buldu.

"Bana bu kadar büyük bir hediye gönderdiğine göre en azından ölümün buna değmiş olarak düşünülebilir." Yun Che, küçük miktardaki Mor Damarlı Cennet Kristalini aldı ve gülerek sessizce konuşurken onu tarttı. Ancak Jasmine'nin ihtiyaç duyduğu Mor Damarlı İlahi Kristallerinin dağı ile karşılaştırıldığında bu küçük parça sadece okyanusun içindeki bir tahıl tohumu olarak düşünülebilirdi.

"Başlangıçta, Kaynak Kulpu'nu kullanmayı bile istemişti ama onu kullanacağım fırsatın aslında olmayacağını beklemiyordum." Yun Che, Ejderha Kusurunu koyup ellerine baktı ve kendi kendine konuştu. "Şu anki gücüm on altı ay önceki Qingyue'ye rakip olmak için yeterli olmalı değil mi?"

Qingyue on altı ay önce İkinci Seviye İmparator Kaynak Alemindeydi!

Fen Moli'yi kolaylıkla yenebilen bir güç... Yun Che'nin şu anki gücü çoktan gerçek bir Taht ile aşık atabilecek düzeydeydi!

"Hayır, bundan daha fazla olmalı." Jasmine sessizce konuştu. "Anlaşılan sen Ejderha Tanrı'sının İliğinin kudretliliğini anlamıyorsun. Daha önce Ejderha Tanrı'sının altı damla kanını aldığında gücün büyük ölçüde artmıştı. Ama ilik, kemiklerin temeli ve kanın kaynağıdır. Bedenindeki Ejderha Tanrı'sının İliği ile birlikte bu sadece altı damla Ejderha Tanrı'sının kanının varlığı olmayacak. Sınırsız kan üretiminin arasında senin soyun giderek Ejderha Tanrı'sının soyuna yaklaşacak! Şu andan itibaren çalışmasan bile gücün, bu kan nedeniyle yavaş yavaş yüksek seviyelere yükselecek. İlkel Gök Mavisi Ejderhanın sana bahşettiği Ejderha Tanrı'sının İliği miktarı ile birlikte yeterli miktarda zaman geçtikten sonra bedenin, Ejderha Tanrı'sının kanının neredeyse yüzde onluk kısmını en yüksek sınırlarında sahip olacak! Demin saldırırken belli belirsiz bir şekilde bir ejderhanın kudretini ve aurasını taşıdığını henüz fark etmedin mi?"

"Yüzde... Yüzde on mu?!" Yun Che oracıkta sesinin kontrolünü kaybedecek kadar şaşırdı.

Ejderha Tanrı'sının altı damla kanı zaten bedenini ve gücünü büyük ölçüde geliştirmişti. Yani eğer bedeninde Ejderha Tanrı'sının kanının yüzde onu olursa bu nasıl bir kavram olurdu?

Soy bakımından, bu bir Gerçek Tanrı'nın soyunun neredeyse yüzde onu oluyordu!!

"Hmph, bunun için, o zamana kadar hayatta kalman gerek. " Jasmine atik bir şekilde konuştu. "Kendi başına iyice düşün. Bu üç yıl içinde kaç kere neredeyse ölüyordun?! Kendini tehlikeye atmaya alışma ve dahası kendi sınırlarını gözünde büyütme. Eğer ölürsen şu ana kadar elde ettiklerinin hepsi boşa olacak!"

"Pekala... Anladım." Yun Che halinden memnun bir şekilde yanıtladı ancak ifadesi aksini gösteriyordu.

"Sonsuz evrenin içinde Gerçek Tanrı'lar tarafından bırakılmış bir çok miras mevcut. Onlar soy mirasları, kaynak sanatı mirasları, hazine mirasları diye devam ediyor ama bu benim ilk kez ilik ve ruh mirası görüşüm. Görünüşe göre kızı için İlkel Gök Mavisi Ejderha gerçekten her şeyini senin üzerinde riske atıyor. Ancak eğer İlkel Gök Mavisi Ejderha gerçekten bu dünyada var olan bir kıza sahipse bu gerçekten ilginç olacak... Çünkü Gerçek Tanrı'ların soyunun çoktan tükendiği bu dünyada eğer o gerçekten ortaya çıkarsa, o zaman tamamlanmış bir soya sahip bir Ejderha Tanrı'sı olacak! Sayısız yıl önce soyları tükenmiş Gerçek Tanrı'lar bir kez daha bu dünyada gözükecek. Ben gerçekten bunun nasıl anormallikleri... ya da belki de büyük bir kaosu bu dünyaya getireceğini merak ediyorum!"

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin