Tek Bir Kelimeyle Sadece Sefil

419 51 0
                                    

İlahi Anka İmparatorluğu'nun On üçüncü Prensi olan Feng Xichen hayatının tamamını diğerlerinin kendisine dalkavukluk ettiği, muhteşem şanlı bir hayat geçirdi. Hiç korkusu olmadan. Kafasının benzeri görülmemiş bir aşağılanmayla birinin ayağının altında ezilmesini unutun, hayatında hiç böyle bir aşağılanma yaşamamıştı. Beyni çınladı, umutsuzca mücadele etmek istiyordu, ama başını ve bedenini bastıran şey son derece ağır bir dağ gibiydi. Şu anda yaralandığını söylemekle birlikte, sapasağlam bir halde olsaydı bile, hala kurtulmak onun için imkânsız olurdu.

Bütün gücünü kullanırken bile, vücudu ancak biraz seğirebildi ve azıcık bile kıpırdayamadı. Zemin yüzeyinde ezilerek duran başı acıyordu, rahatsız edici derece sızlanırken dudaklarından hıçkırık sesleri çıkıyordu.

Yun Che'nin Gökyüzü Kurdu Kesişi tarafından parçalandıktan sonra, iki siyah ve kırmızı yaşlı büyüğün tüm vücutlarındaki kan ve derin enerjisi düzensizleşti ve kaynadı. Feng Xichen'in sefil durumunu gördüklerinde, göz bebekleri çok sert bakmaktan dışarı fırlayacaktı. İkili, artık kanlarını ve enerjilerini sakinleştirmekten endişe etmiyorlardı. Yun Che'ye doğru şaşkınlıkla tökezleyerek koştular, biri boğuk bir sesle kükreyerek bağırdı: "Ekselansları'nı bırakın! Yoksa... Yoksa İlahi Anka İmparatorluğum nesillerinizin dokuzunu kesinlikle katledecek! Ve sana ölümden daha kötü bir hayat yaşatmayı sağlayacak! "

Yun Che, önceki iki hayatında da on bin kez bu tür tehditleri duymamış olsaydı, en azından onları sekiz bin defa duymuştu. Feng Xichen'in kafasına adım atarak, Ejderha Kusurunun tüm ağırlığını bastırdı ve çılgınca yüksek sesle güldü: "Elbette! O halde İlahi Anka Tarikatı'nın gelmesini ve dokuz neslimi yok etmesini bekleyeceğim! Bununla birlikte, İlahi Anka Tarikatı'nın başarılı bir şekilde bunu başarabileceğini sanmıyorum. Ama bu kelimeleri zaten konuştuğunuz için, o zaman ayaklarımın altındaki zavallı herifi şimdi öldürebilirim! Tsk tsk, daha önce bir elini ve bir ayağını istemiştim, yine de sen beni hayatını almaya zorluyorsun. Öyleyse, İlahi Anka İmparatorluğunuzda, bir prensin hayatının, aslında benim için bir halta yaramadığını anlamanız gerekiyor!

Sesi düştükten sonra Yun Che'nin ifadesi aniden soğudu. Ejderha kusurunu kaldırırken korkunç bir aura dalgası aniden kılıcın gövdesi üzerinde yoğunlaştı ve patlamak üzereydi.

"Dur... Dur!"

Benzersiz güçlü İlahi Anka Tarikatı'nın, tehdit olarak kullandığı kelimelerin, en ufak bir ihtimalle onlara yardımcı olmadığı gibi, Yun Che tarafından doğrudan Feng Xichen'in öldürülmesinin nedeni olarak da kullanıldı. En ufak bir tereddüt içermeyen Yun Che'nin eylemleri, iki siyah ve kırmızı giyimli büyüğün, korkuyla neredeyse diz çökmesine neden oldu. Ancak şimdi nihayet Yun Che'ye karşı, zorbalık yapmaktan, tehdit etmekten, zorlamaktan ve yıldırmaktan hiçbir sonuç alamamakla beraber, bir "Deli" nin üzerinde en ufak bir etkisinin olmayacağını anlamaya başladılar. Feng Xichen'in bir prens olarak kimliğini masaya koymasına rağmen Yun Che hala tereddütsüz bir şekilde hayatını almak için harekete geçiyor !!

İkisi de Yun Che'nin kulvarında değillerdi. Feng Xichen'in hayatı onun ellerindeyken, iki siyah ve kırmızı giyimli yaşlı büyük artık karşı koymaya cesaret edemiyordu. Yun Che'yi parçalamayı ciddiyetle isteseler bile, yüzlerine yansıyan öfkeyi bastırmaktan başka çareleri yoktu. Siyah giyimli yaşlı adam zorla nefes alıp ifadesini düzleştirdi ve dişleri sıkarak konuştu "Yun Che! Bugün... Bugün yenilgiyi kabul ediyoruz! Ekselanslarını şimdi hemen bırakın... Ekselanslarını bırakmak için tolerans gösterdiğin sürece, artık bugün sana karşı yanlış bir hareket yapmayacak ve derhal burayı terk edeceğiz! "

"HAHAHAHA!" Yun Che, gökler kadar büyük bir şaka duymuş gibiydi. Başını yukarı kaldırdı ve içten gelen kahkahalar atarak güldü. "Dediğin sözler, yalnızca bir köpek osuruğundan farklı değil! Bana bunu söylüyorsun, çünkü benden korkuyorsun! " Parmağını uzattı ve iki tarafa alaylı bir şekilde eğdi. " Sadece öylece gitmesine izin vermeyeceğim, neden saldırmıyorsun? Bana saldır, gel... Hadi! "

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin