"O gerçekten Buz Anka'sından bir darbe aldıktan sonra ayağa kalkabildi. Onun savunma gücü gerçekten şok edici." Chu Yueli kendi kendine söylendi ama hemen sonra yüzünde bir şaşkınlık ortaya çıktıı.
"G... ahh!"
Yun Che'nin bedenindeki sönmüş Anka alevleri tekrar ateşlendi. Ve Yun Che'nin aurası yada alevlerin yoğunluğu öncesine göre zayıf değildi. Ejderha Kusurunu tuttu ve yüksek sesli bir feryat ile birlikte devasa gri renkli bir kılıç ışını oluşturarak onu Xia Qingyue'ye doğru gönderdi.
".....O sadece ayağa kalkmadı ayrıca hiç zayıflamamış. Bu nasıl mümkün olabilir?" Shui Wushuang ve Wu Xuexin şok içinde çığlık attılar.
Öfkeli Ejderha Kusuru kendi ejderha kükremesinin ortasında havada kıvrılan bir ateş ejderhası gibi dans etti. Donmuş Bulut kaynak enerjisi ile dolu olan Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdele de ona doğru gelen dans eden ateş ejderine doğru kıyaslanamaz derecede korkutucu Donmuş Bulut gücü serbest bırakırken ilerledi.....
Gökyüzü Kaynak Silahlarını kontrol etmesi son derece zordu. Ejderha Kusuru'nun içinde genç bir ejderhanın ruhu dinlenirken Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdele'nin içinde buz ankasının ruhu dinleniyordu. Onlar kalite ve kuvvet bakımından eşit düzeydelerdi.
Yun Che kontrolsüz bir şekilde çılgın gibi bir biri ardına kaynak yetenekleri kullanıyordu. Anka Kanadının Gök Kubbe Dansı, Derebeyinin Hiddeti, Anka Kırığı, Düşen Ayın Batan Yıldızı....Bu yeteneklerin hepsi gökleri sallayacak kapasitelerdi ama Donmuş Bulut Sanatının 7.aşamasında olan Xia Qingyue'nin karşısında hepsi kolayca yok ediliyorlardı. Xia Qingyue'nin misillemesi de çok daha dehşet vericiydi. Eğer Yun Che Yıldız Tanrısının Kırık Gölgesine sahip olmasaydı Xia Qingyue ile kısacık bir an için bile çıkmaza girebilecek niteliklere sahip olamazdı.
Boom!
Yun Che'nin sol omuzunda bir buz nilüferi patladı ve bu onun yere yuvarlanmasına neden oldu. Omuzu kanlıydı ve zarar görmüştü ama o sanki hiç zarar görmemiş gibi davrandı ve yerden aniden sıçrayarak anka alevlerini yeniden canlandırıp saldırdı. Ağır kılıcı gücünü hiç kaybetmemiş şekilde genişçe savruldu.
Bang!
Ejderha Kusuru zorla kenara itildi ve Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdele Yun Che'ye doğru fırlayıp son derece hızlı bir şekilde onun bedenini sıkıca sardı ve onu havaya kaldırdı. Göz açıp kapayıncaya kadar bedenindeki tüm anka alevleri söndü ve yerlerini tüm bedenini sınırlandıran kalın bir buz tabakası aldı. Ardından Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdele Yun Che'yi acımasızca yere çarptı....
Bang!
Kalın buz patlayarak açıldı ve zeminde büyük bir çukur oluştu. Yun Che yerin yüzeyinden kaybolmuştu ve kim bilir ne kadar derine çakılmıştı. Bu ağır darbe çevredeki genç neslin şok çığlıkları atmalarına izin verdi ama Xia Qingyue'nin açık mavi gözleri karşılaştırıldığında sarsılmadı....
Böyle bir darbe Ruhsal Kaynak Aleminin zirvesinde olan birini kendisinden geçirebilir, ağır iç yaralanmalar almasına neden olabilir ve kaynak enerjisini dağıtabilirdi. Ancak Xia Qingyue Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdelesinden aniden zalim bir karşı kuvvet hissetti. Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdelesinin bağlaması aslında kabaca bozulmuştu!
Yun Che, yarığın içinde dışarı atladı ve şiddetle Derebeyinin Hiddetini Xia Qingyue'ye doğru gönderdi....Kıyafetleri tamamen parçalanmıştı, gözlerindeki ateş cayır cayır yanıyordu ama yine de sakindi. Bedeninden yayılan kaynak enerjisi öncekiyle kıyaslandığında hiç zayıflamamıştı.