Prensesin Düğünü

413 51 0
                                    

Şafak yeni gelmişti ve Mavi Rüzgar İmparatorluk Şehrinin her yeri çoktan kalabalık bir haldeydi. Birçok farklı boyuttaki sokakların hepsi çenelerini kaldırıp uzağa bakan insanlar ile doluydu. Çünkü bugün İmparatorluk Ailesinin tek prensesinin evlilik günüydü. Ve o anda Yanan Cennet Klanının gelin eskort grubu çoktan şehir kapısından girerek görkemli bir formasyon içinde Mavi Rüzgar İmparatorluk Sarayına doğru ilerliyordu.

Bu doğru... Yanan Cennet Klanının gelin geçiti gerçekten de "Kudretli" kelimesine layıktı. Yüzünde bir gülümseme taşıyan Fen Juecheng devasa ateş gibi yeleli bir atın üzerindeydi ve uysal bir şekilde ileriye bakıyordu. Onun arkasında ateşle dans eden ankalarla işlenmiş büyük sekiz direkli tahtırevan vardı. Onların çevresinde alev kırmızısı elbiseler giyen iki binden fazla Yanan Cennet Klanı öğrencisi bulunuyordu. Yüksek bir yerden bakıldığında onlar İmparatorluk Sarayına doğru yavaşça ilerleyen bir ateş ejderhası gibi gözüküyorlardı. Tüm Yanan Cennet Klanı öğrencileri titizlikle seçilmişti ve herbiri olağanüstü kişlerdi. Aralarında en düşük kaynak gücüne sahip olan kişi bile Ruhsal Kaynak Alemindeydi. En yüksek kaynak gücüne sahip olanlar ise Yeryüzü Kaynak Aleminin ortalarındaydılar. Böyle bir düzen tüm Mavi Rüzgar İmparatorluğunda bile son derece nadirdi ve hatta korkutucu olduğu kabul edilebilirdi. Yanan Cennet Klanı açıkça Mavi Rüzgar Sıralama Turnuvasında kaybettikleri saygınlıktan sonra bu fırsatı kullanarak güçlerini yeniden göstermeye çalışıyorlardı.

Geleneklere uygun olarak, Fen Juecheng'in babası Fen Duanhun doğal olarak gelmedi ama ünü tüm ülkede yayılan büyük seviye uzmanlar gelmişti. Sadece Gökyüzü Kaynak Aleminde olan uzmanların sayısı sekiz taneydi. Bununla beraber onlara öncülük eden iki tanesi çoktan Gökyüzü Kaynak Aleminin son seviyelerine girmişlerdi ve ikisi Yanan Cennet Klanının en güçlü on uzmanı arasındaydılar. Bu sekiz kişi daha göz alıcı alev kırmızısı elbiseler giyiyorlardı ve gelin eskortu grubunun üzerindeki gökyüzünden yavaşça süzülüyorlardı....Tüm diziliş birisinin kalbini hızlandıracak kadar heybetli bir hava yayıyordu. Çok uzaktan bile birisi boğucu baskıyı hissedebiliyordu.

Bu dizilişin tüm Mavi Rüzgar İmparatorluk Şehrini dümdüz edebileceğini söylemek bile abartı olmazdı.

"Bakın! Yanan Cennet Klanının gelin eskort grubu burada!"

Birisinin yüksek sesli bağırmasının ardından kalabalık hareketlenmeye başladı. Herkes parmak uçlarına kalkarak uzaktan yavaşça yaklaşan Yanan Cennet Klanının gelin eskort grubuna doğru baktı.

Normalde yaklaşan bir gelin alayı olduğunda kalabalık inanılmaz derecede gürültülü olurdu. Ama o anda kıyaslanamayacak kadar şok edici baskının altında kimse yüksek sesle bağırmaya cüret edemedi. Gelin alayı önlerinden geçtiğinde benzersiz bir baskı neredeyse kalplerinin yerinden çıkmasına neden olacaktı. Güçleri ile gurur duyanlar ve yeteri kadar cesareti olanlar bile sadece sessizce fısıldaşmaya cüret edebilmişlerdi.

"Efsanevi Kaynak Süzülme Tekniği...Ve onlardan sekiz tane var! Sakın bana onların hepsinin Gökyüzü Kaynak Aleminde olduğunu söyleme!"

"Tabii ki öyle. Liderlik eden iki kişide sol taraftaki kişi Yanan Cennet Klanının Klan Lideri Feng Duanhun'un aynı ana rahmini paylaştığı küçük kardeşi Feng Duancang. Onun kaynak gücünün çoktan Gökyüzü Kaynak Aleminin Sekizinci Seviyesine ulaştığı söyleniyor! Sağ taraftaki ise Yanan Cennet Klanının 13. Büyüğü. Onun da kaynak gücü 7.Seviye Gökyüzü Kaynak Aleminde! Yanan Cennet Klanınında bile onlar son derece yüksek seviyelerdeki kişiler. Ben Yanan Cennet Klanının Genç Klan Liderinin gelin alayına onların eşlik etmesini asla beklemezdim!"

"Fen Juecheng, Yanan Cennet Klanının gelecekteki lideri. Böyle bir diziliş hiç abartılı değil."

"Efsanelerdeki Gökyüzü Kaynak Alemi. Ben onlardan birisini tüm hayatımda sadece bir kere gördüm ve o da Mavi Rüzgar Kaynak Sarayının Saray Şefi Qin idi. Ama bugün onlardan sekiz tane birden geldi...Tam da Yanan Cennet Klanından beklenildiği gibi!"

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin