Cennete Meydan Okuyan Birleşme, Buz Alevi (1)

422 53 1
                                    


Donmuş Son, bir buz özellikli kaynak sanatıdır, Anka Alevleri ise ateş özellikli bir kaynak sanatı ve aynı zamanda bir kan çizgisi kaynak sanatını da destekler. Yıldızlar kadar çok sayıdaki kaynak uygulayıcılar arasında, iki özellikli, hatta daha fazla özellikli kaynak sanatları yetiştiren bir insan olmadı değil. Bununla birlikte, ön koşul, bu iki özelliklerin rüzgâr ve ateş, su ve şimşek gibi birbirlerini tamamlaması ve ortaya çıkması gerektiğidir. Bunu yapmanın, kişinin konsantrasyonunu ikiye bölmesi ve hatta derinlemesine bir tür tabu olsa bile eğer biri gerçekten şok edici derecede yetenekli ve iki nitelikli kaynak sanatın sınırlarını aşabilirse, şüphesiz aynı rütbedeki birine göre oldukça büyük bir avantaja sahip olacaktır.

Birbirlerine karşı baskıları herkesten daha sert olduğundan, aynı anda ateş ve su nitelikli kaynak sanatlarını yetiştirmek, en azından, şimdiye kadar Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda bunu yapan hiç olmadı!

Salaklar dışında, bu yolda delicesine yürüyecek kimse kesinlikle olmazdı.

Çok çeşitli kaynak sanatları olabilir, ancak yalnızca bir kaynak damarı vardır. İki karşılıklı itici özellik aynı anda harekete geçtiğinde, tartışmasız bir şekilde birbirlerini reddetmeye ve dengelemeye çalışırlar. Hiçbir faydası olmamakla beraber, her iki niteliğin gücünü büyük ölçüde zayıflatabilir. Şiddetli ise, o zaman kaynak enerjisini büyük bir karmaşaya girmesine ve hatta kaynak damarlara zarar vermesine neden olabilir... Yun Che, Chu Yuechan'den Donmuş Bulut Sanatları'nı elde ettiğinde, Yun Che Kötülük Tanrısı'nın su özellikli tohumuna sahip değildi. Buz aniden vücuduna girdiğinde kaynak enerjisinin Anka Kuşu'nun kaynak enerjisiyle çatışmasına neden oldu ve bu da tüm vücudundaki kaynak enerjisini kaotik hale getirerek bilinçsiz hale getirdi. İlkel Gök Mavisi Ejderha kendi gücünü, buz özellikli sanatını geçici olarak mühürlemesi konusunda kullandığı için şanslıydı.

Ondan sonra, Kötülük Tanrısı'nın su özellikli tohumunu elde etmeden önce, Yun Che asla Donmuş Bulut Sanatı kullanmamıştı.

Sıradan insanların, aynı anda iki farklı su ve ateş özelliğinin kaynak sanatlarını yetiştirmesi, kişinin kaynak damarlarını yaralama şansına sahip olan istenmeyen bir sonuç için salakların gayret gösterdiği gecikmeli bir hareketti. Fakat Kötülük Tanrısı'nın Ateş ve Su tohumlarına sahip olan Yun Che için, zaman ve enerjiyi bölmekten başka, kaynak damarların yaralanması gibi koşullar artık gerçekleşmeyecekti.

Yedi gün sonra, Yun Che'nin dördüncü aşamasındaki Donmuş Son İlahi Sanatı nihayetinde kusursuzluğa ulaştı. Donmuş Bulut'un Atası Mu Bingyun hala hayatta olsaydı, kesinlikle böyle aşırı hız karşısında şok olurdu. Çünkü o zamanlar, onun Donmuş Son'u dördüncü aşamasının mükemmelliğe ulaşması iki yıl kadar zamanını aldı.

Yun Che sol elini kaldırdı ve avucunun içinde, şık ve zarif bir Donmuş Son Ağacı hızla büyüdü. Donmuş Son Ağacı küçüktü, ancak soğuk enerjisi Donmuş Son İlahi Salonu'nun tamamını kemik delici soğukluk yayıyordu. Donmuş Son Ağacı başlangıçta katılaşan, beyaz renkte idi, ama şimdi üzerinde yayılan dallar ve yapraklar kristal berraklığında ve kusursuzdu; Donmuş Son Ağacı neredeyse tamamen şeffaftı.

Beşinci aşamaya gelince, "Donmuş Son Hayali Aurora", en azından yetiştirmek için Gökyüzü Kaynak Alemi'nin sahip olduğu kaynak gücüne ihtiyaç duyar. Yun Che onu yetiştirmese de, önümüzdeki birkaç ay içinde Donmuş Son'un bütün formülünü iyice kavrayabilmek ve zihnine damgasını vurmak için yeterli olacaktır. Kaynak gücü yeteri kadar yüksek olduğunda, atılım zamanında yetiştirebilir ve artık Donmuş Son İlahi Salonu'nda kalmaya ihtiyaç duymazdı.

Soğuk akarsu gibi akıcı ışık akışlarını yansıtan avuç içindeki Donmuş Son Ağacını seyreden Yun Che, uzun süre sessiz kaldı, ardından yavaş yavaş sağ elini uzattı. Avucunun üstünde, kırmızı renkte Anka Alevleri yanıyordu, kavurucu bir ısı dalgası yaymaya başladı. Anında, Donmuş Son İlahi Salonunun soğukluğu hızla soldu.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin